فروش کشک مایع

فروش کشک مایع در قم به قیمت عمده

  • شهر قم یکی از بزرگ ترین مصرف کنندگان کشک مایع در ایران است به همین دلیل این شهر دارای نمایندگانی در شهر قم است تا سفارشات مصرف کنندگان این شهر به صورت مستقیم به مشتریان ارسال شود.فروش کشک مایع

    کشک های مایع کشک هایی هستند که دارای مقداری رطوبت بوده و مصرف راحتی دارد. این کشک ها می بایست دارای تاریخ تولید و تاریخ انقضا بوده و به صورت تازه مصرف گردد. فروشندگان کشکینو تمامی کشک های سفارشی را به صورت تازه و مستقیم به بازار ارسال می کند.
    این کشک ها دارای مهر تاییدیه وزارت بهداشت بوده و به صورت پاستوریزه تولید می گردد. در صورتی که ساکن شهر قم و یا هر شهر و استان دیگری هستید، تنها با یک تماس می توانید با کارشناسان فروش کشکینو ارتباط برقرار کرده و از قیمت و تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد کشک های موجود در کشکینو مطلع شوید.فروش کشک مایع

    موارد استفاده کشک مایع ۱۰ کیلویی

    کشک های ۱۰ کیلویی در ظرف های ۱۰ کیلویی قرار دارد تا برای افرادی که مصرف کشک بالایی دارند، از نظر اقتصادی به صرفه تر شود. کشک های کیلویی کاملا پاستوریزه بوده و تاریخ تولید و انقضای آن بر روی بسته بندی محسول درج شده است.
    از جمله موارد استفاده کشک مایع ۱۰ کیلویی می توان به شرکت هایی که کارکنان خود سرویس غذا ارائه می دهند، طباخی های سطح شهر، ارگان های دولتی و … اشاره کرد. خرید کشک های ۱۰ کیلویی قیمت ارزان تری دارد به همین دلیل افرادی که مصرف کشک آن ها زیاد است این کشک ها را به صورت عمده خریداری می کنند. جهت اطلاع از قیمت خرید عمده کشک ۱۰ کیلویی با کارشناسان کشکینو تماس گرفته تا لیست جدید و بروز این کشک ها برای شما ارسال شود.
    خرید این کشک ها به صورت ویژه در کشکینو صورت می گیرد و در صورت سفارشات بالاو خرید به صورت نمایندگی ، هزینه ارسال برای شما لحاظ نخواهد شد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای