کشک صادراتی

فروش کشک فله قلمی در شیراز

  • فروش کشک فله یکی از راه های کاهش قیمت کشک می باشد. خریداران کشک عمده با این کا و خرید کشک کیلویی، سود بالایی به دست می آورند.

    کارگاه های بسته بندی پس از تهیه کشک کارتنی، این محصول را در گرم های مختلف وکیوم نموده و با برند خود به فروش می رسانند. سود حاصل از این کار به حدی بالا است که این کارگاه ها در سطح کشور در حال افزایش است.

    شناخت و مشخصات انواع کشک کارتنی

    کشک های کارتنی یا تنقلاتی در کارتن های ۱۰ کیلویی به بازار عرضه می شوند. فروش کشک فله با قیمت ارزان صورت می گیرد و خریداران کشک پس از تهیه آن را با قیمتی چند برابری وارد بازار می کنند.

    فروش کشک فله

     

    انواع کشک فله متناسب با شهر و اقلیم و ذائقه در ایران  و جهان به فروش می رسد. استان فارس و شهر شیراز بازار فروش عمده کشک قلمی گرد و طمع دار و کشک گرد می باشد.  بنکداران کرمان نیز در حجم تناژ کشک های تنقلاتی مشهد را خریداری می کنند.

    فروش انواع کشک فله ارزان کشکینو بدین شرح است:

    1. قلمی یا مدادی سادع
    2. قلمی زیره
    3. مدادی یا رشته ای قره قروتی
    4. گرد ساده
    5. گرد دورنگ
    6. دوسرپیچ یا فر فره ای
    7. مشتی فانتزی
    8. تخته ای پنیری یا مربعی
    9. خشتی صادراتی
    10. قیفی سنتی یا طرح خامه
    11. قیفی صنعتی
    12. مثلثی یا سه گوش
    13. و …

    کشک ارزان صادراتی با تناژ بالا صادر می گردد. این کشک ها به صورت عمده به کشور های همسایه و اروپایی و حتی کانادا ارسال می شود. کشک دوسرپیچ یکی از نمونه هاست که سالانه با تناژ بالا به آلمان صادر می گردد.

    فروش کشک فله عمده

    تولید کنندگان کشک و انواع قره قروت در کشکینو برای کاهش قیمت کشک سایت های فروش مستقیم را راه اندازی نموده اند. قیمت تمام شده مصولات عرضه شده توسط این سایت ها بسیار ارزان تر از سطح بازار است.

    کشک ارزان

     

    بهترین کشک صادراتی با حذف دست واسطه ها در اختیار خریداران عمده کشک قرار می گیرد. فروش عمده، فروش آنلاین و عرضه مستقیم قیمت کشک ارزان را تا حد امکان کاهش می دهد.

    سوالات متداول:

    • برای خرید عمده از کارخانه چه کاری باید انجام بدهیم ؟

    برای آشنایی بیشتر با انواع محصولات و خرید آن ها با مشوران کشکینو ار طریق سایت های فروش در تماس باشید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای