فروش کشک رشته ای ملوند

فروش کشک رشته ای ملوند با بسته بندی

  • فروش کشک رشته ای ملوند از مهمترین محصولات این شرکت به حساب می آید. که از تقاضا های بسیار خبی برخوردار است.قیمت مناسب و طراحی زیبا در بسته بندی باعث فروش بیشتر این محصول در بازار های جهانی شده است.

    این شرکت توانسته است در تولید انواع کشک خشک با بسته بندی ۸۰ گرمی و فله و علاوه بر آن انواع قره قروت ها فعالیت خود را گسترش دهد.

    انواع کشک خشک ملوند

    محصولات کشک خشک ملوند دارای نمونه های زیر می باشند،که از مهترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

    1. کشک گرد خالص
    2. کشک رشته ای خالص
    3. کشک پذیرایی فله
    4. کشک پذیرایی مارکتی
    5. کشک لیوانی ممتاز

    کشک خشک ملوند با بسته بندی80گرمی

    کشک جعبه ای این محصولات دارای تنوع وزن و بسته بندی هستند که سعی شده مطابق با استانداردهای خواسته شده و همچنین سلیقه مشتری به بازار ارائه شوند.

     کشک خشک ملوند صادراتی

    یکی از بهترین نمونه کشک های این شرکت کشک خشک ۸۰ گرمی می باشد که به صورت کشک رشته ای تهیه و در بسته بندی های زیبا تولید می شوند.این نمونه کشک رشته ای همواره به دلیل کیفیت و راحت مصرف شدن از بیشترین مشتری ها درکشورهای دیگر برخوردار است.

    فروش کشک رشته ای ملوندقیمت کشک خشک ملوند

    ملوند دارای نمونه کشک های زیادی می باشد که تنوع قیمتی مناسبی را برای مصرف کنند به همرا دارد که مشتری می تواندبه راحتی قیمت مورد نظر خود را انتخاب نماید.برای مشاهده قیمت انواع کشک های بسته بندی ملوند تصویر زیر رامشاهده نمائید.

    فروش کشک رشته ای ملوند

    نحوه خرید کشک خشک ملوند

    برای سفارش محصولات کشک ملوند،شما می توانید بدون واسطه و به صورت مستقیم از طریق  شماره ۰۹۱۳۶۹۲۳۹۰۵ اقدام نموده و سفارش خود رابعد از تحویل پیش فاکتور و انجام مراحل کاری از درب کارخانه تحویل بگیرید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای