فروش کشک رشته ای

فروش کشک رشته ای فله و گرمی

  • فروش کشک رشته ای به دلیل استقبال زیاد مصرف کنندگان این محصول همواره داغ بوده است .

    کیفیت عالی و [highlight color=”red”]تازه بودن[/highlight] تولید کشک رشته ای از عوامل مهم فروش عالی این کشک در این سایت می باشد.فروش عمده انواع کشک با بهترین قیمت عمده باعث شده است که خریداران ثابت این محصول با اطمینان و با یک تماس خرید خود را تکمیل نمایند.

    در این بین کشک رشته ای قره قروتی به تازگی به لیست محصولات کشینو اضافه شده است.که برای آشنایی بیشتر بااین محصول جدید ترش ملس می توانید با ما همراه شوید.

    فروش کشک رشته ای با طعم های ساده، قره قروتی، زیره،شیرین بیان از جمله محصولاتی است که توسط گروه کشکینو انجام و تولید شده است و ارائه این تنوع محصولی متنوع، دلیل برارائه مزیت های رقابتی به مشتریان خواهد بود که در نتیجه این امر،شما می توانید به خرید کشک رشته ای با کیفیت تازه اقدام فرمائید.فروش کشک رشته ای

    تولید انواع کشک رشته ای

    استفاده از مواد اولیه ارگانیک و با کیفیت محلی از اهمیت جدی در کیفیت محصول نهایی تولید شده کشک رشته ای و انواع آن دارد که در فروش و افزایش رضایت مشتری تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

    [box type=”success” align=”” class=”” width=””]در تولید و تهیه کشک رشته ای گروه کشکینو به خوبی توانسته است خلاقیت های خوب و چشم گیری را به نمایش بگذارد.که در این میان  کشک رشته ای قره قروتی، نمونه یکی از کارهای جدید و حرفه ای این مجموعه محسوب می شود.[/box]

    چنانچه شما در سفارشات عمده کشک رشته ای و انواع آن به این نکته یعنی تنوع کشک رشته ای توجه نمائید،به خوبی می توانید در این بازار رقابتی اقدام به افزایش فروش خود نمایید.

    حال با این حساب آیا می توانید حدس بزنید کدام تولیدی های کشک رشته ای توانسته اند با قیمت خب و کیفیت مطمئن تری این محصول را عرضه و روانه بازار کرده باشند.

    1. کشک رشته ای قره قروتی
    2. کشک رشتهای ساده
    3. کشک رشته ای زیره
    4. کشک رشته ای شیرین بیان
    • کشک رشتهای قره قروتی

    در بالای مقاله به این نکته اشاره شد که کشک رشته ای قره قروتی به تازگی به محصولات کشینو به جهت فروش عمده اضافه شده است.تا به این نیاز بازار بتوانیم در بهترین شرایط ممکن، پاسخی درخور بدهیم. و چنانچه شما به این نمونه محصول جدید این مرکز، علاقه داشته باشید با اضافه کردن آن به سبد خریدهای انواع کشک رشته ای بتوانید مشتریان بیشتری را جذب نمائید.

    در تولید کشک رشته ای قره قروتی همان طور که از اسم آن پیدا است از کشک به میزان ۴۰درصد و از قره قروت به میزان ۶۰درصد استفاده می شود که به همن دلیل رنگ محصول بدست آمده قهوه ای و طعم آن به ترشی بیشتر متمایل شده است.

    این محصول برای مصرف مشتریانی تولید شده است که علاقه زیادی به طعم ترش کشک دارند که همین امر باعث نشاط بیشتر و سرزندگی مصرف کننده می شود.

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]نکته مهم در مصرف کشک قره قروتی ترش این است که مصرف زیاد از حد این محصول باعث ضعف و سرگیجه می شود. سعی شود به اندازه نیاز در روز مصرف شود.[/box]

    فروش کشک رشته ای

    • کشک رشته ای زیره

    این نمونه کشک همانند کشک رشته ا ی تولید می شود ولی در ترکیبات آن از زیره به میزان کمتری از قره قروت بهره برده می شود تا طبع سرد کشک را به دلیل دارا بودن طبع خشک و گرم خود زیره بگیرد و به آن در دهان مزه ای دلنشین را بدهد.

    زیره به عموان یک چاشنی در ایران طرفداران زیادی را دارد و علت استفاده ازآن در بین ایرانیان و مردم جهان خواص آن می باشد که از جمله خواص آن می توان به :

    1. اشتها را تحریک کرده و باعث لاغری می شود
    2. ورم طعال را ازبین می برد
    3. بادشکن و ضد نفخ است
    4. برطرغف کردن یبوست
    5. افزایش شیر مادران شیرده
    6. افزایش میل جنسی
    7. عرق را زیاد و بوی بد آن را می گیرد
    فروش کشک رشته ای

    Closeup of cumin seed

    • کشک رشته ای شیرین بیان

    نمونه ای دیگر از کشک های رشته ای می باشد که در ترکیب با کشک باعث زرد شدن کشک می شود.شیرین بیان هم مانند زیره دارای طبع گرم و خشک می باشد که این دومحصول با ترکیب هم برای بدن تعادل آنزیمی را ایجاد میکنند. شیرین بیان و کشک هر دو دارای خواص ضد لاغری هستند و از دیگر خواص شیرین بیان می توان به  موارد زیر اشاره کرد

    1. تقویت کننده غدههای فوق کلیوی می باشد
    2. تقویت معده و برطرف کننده زخم معده
    3. افزایش طول عمر
    4. برطرف کننده گرفتگی حنجره
    5. درمان یبوست

    فروش کشک رشته ای

    • کشک رشته ای ساده

    برای توضیح و آشنای بیشتر شما با خواص کشک ساده همین بس که کشک به عنوان [highlight color=”yellow”]سلطان لبنیات[/highlight] شناخته شده است و این به دلیل دارا بودن بالاترین کلسیم و پروتئین موجودی است که بعد از جوشانندن شیر و چکیده شده کشک در خود دارد.

    استحکام استخوانها و جلوگیری از نرمی استخوان ها بزرگترین خاصیتی است که کشک برای بدن دارد.فروش کشک رشته ای

     چرا کشک را به صورت رشته ای در می آورند؟

    برای جواب به این سوال باید گفت که مصرف کشک در ایران به عنوان یک منبع کلسیم بسیار ازاهمیت بالایی برخورداراست .

    کمبود ویتامین D و همچنین کلسیم در ایران باعث شده که به روشهای گوناگونی برای برطرف کردن این نیاز غذای بدن  دست به شیوه های جدید مصرف کشک بزنند و از طرفی کشک که منبع این دومنبع غذایی است یک راه حل عالی باشد.

    به همین منظور برای استفاده بیشتر عموم جامعه از کودکان تا بزرگسالان بهتراست از کشک کم جا و کوچکی استفاده کرد که طرح رشته ای بودن آن برای جذب کودکان و راحت شکستن، برای بزرگسالان مصرف کشک را برای این دوقشر بزرگ جامعه بیشتر کرده است.

    انواع کشک

    در حالت کلی کشک به دوصورت در بازار ایران وجهان یافت می شود.

    1. کشک کارخانه ای
    2. کشک خشک محلی

    کشک خشک محلی به عنوان متریال اصلی کشک کارخانه ای از روستاها جمع آوری می شود و برای تولید کشک کارخانه ای روانه ای کارخانه های تولید کشک می شود.

    1. کشک رشته ای فله
    2. کشک خشک بسته بندی و جعبه ای
    3. کشک رشته ای پاستوریزه

    کشک خشک بسته بندی و یا پاستوریزه 
    نمونه ای دیگر از کشک رشته ای می باشد که بیشتر برای بحث صادرات خریدو فروش می شوند این نمونه کشک ها در بهترین طرح و مزه تولید می شوند و در داخل ایران طرفداران زیادی از جمله کودکان دارند.

    بسته بندی های ۸۰گرمی جعبه ای،لیوانی و وکیوم شده این محصولات کار را برای صادرات مواد غذایی در سفرهای طولانی دریایی، زمینی و هوایی راحت کرده است.

    فروش کشک رشته ای

    کشک رشته ای فله
    نمونه دیگر از کشک های کارخانه ای هستند که تنوع طعم آنها بیشتر بوده است. با این تفاوت که در کشک های فله بسته بندی های آنها به صورت ۱۰کیلویی خرده می شود و همچنین قیمت آنها نسبت به کشک های جعبه ای مناسب تر می باشد.

    خریدعمده این محصولات بسته بندی حاشیه سود خبی را برای خریداران این نمونه کالا در برخواهد داشت.

    فروش کشک رشته ای

    قیمت عمده کشک رشته ای

    قیمت کشک رشته ای برای خرید عمده در بازار به نسبت خریدهای جزئی دارای تفاوت قیمتی زیادی می باشد.
    ما برای خریداران و متقاضیان عمده این محصول سنتی ایران، این انکان را فراهم نموده ایم که بتوانند ازبیشترین حاشیه سود ممکنه، برخوردار شوند.

    به همین منظور برای دریافت بهترین قیمت کشک رشته ای می توانید از کارشناسان ما راهنمایی گرفته و بهترین خرید خود را در این نمونه محصول داشته باشید.

    فروش کشک رشته ای

    فروش عمده کشک رشته ای فله

    فروش عمده کشک رشته ای یکی از بهترین روش های برای خریداران و بنکدارن این محصول به حساب می آید. طعم متفاوت کشک رشته ای باعث شده است که همواره  مصرف کنندگان بیشتری را به سمت خود بکشاند.

    با خرید عمده کشک رشته ای با کیفیت و و خوش مزه،به صورت فروش مستقیم و بدون واسطه ای از درب کارخانه، خریداران با کاهش هزینه های باربری و سفر از هر منطقه ای مواجه می شوند.

    شما می توانید با یک تماس سفارشات خود را به گروه کشکینو ارائه دهید.فروش کشک رشته ای

     

    نحوه بارگیری کشک رشته ای

    قطعا این سوال برای هر خریدار و بنکداری پیش می آید که بار کشک رشته ای به عنوان یک محصول ظریف و شکننده غذایی چگونه و بدون شکستگی به دست مصرف کننده می رسد؟

    برای پاسخ به این سوال باید گفت که گروه غذایی کشکینو برای راحتی مصرف کنندگان و خریداران این محصولات آنها را در بسته بندی های کارتنی محکم ۵ لایه با شرایط بسته بندی عالی قرار داده و با حجم های ۹ تا ۱۰کیلو بسته بندی می کنند.به گونه ای که در طول مسافتهای طولانی جاده ای بار با کمترین شکستگی تحویل داده شود.فروش کشک رشته ای

    مراحل سفارش محصول ازکشکینو

    گروه کشینو برای راحتی و اطمینان خاطر مشتریان خود از نحوه خرید خود و همچنین اطمینان بیشتر مشتریان خود از این مجموعه اقدام به شفاف سازی مراحل کاری ارسال بار نموده است که شامل مراحل زیر می باشد.

    1. انتخاب محصول ازسمت مشتری از طریق شبکه های اجتماعی کشکینو مانند: تلگرام، اینستاگرام و فیس بوک و…
    2. سفارش میزان خرید خریدارن
    3. ارسال پیش فاکتور به خریداران
    4. تاییده حسابداری مجموعه از پرداخت وجه مشتری
    5. ارسال بار در حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ روز کاری (با توجه به میزان سفارش بار متغییر است)
    6. پیگیری بار تا مرحله دریافت به خریدار
    7. پیگیری از رضایت مشتری و انتقادات و پیشنهادات مشتریان بعد از یک هفته از ارسال بار

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای