کشک سنتی

فروش کشک خشک محلی با کیفیت

  • کشک خشک محلی از جمله خشکباری مغزی است. این خوراکی برای پخت غذا هایی مثل اش رشته یا غذا های محلی و… استفاده می شود و به این اغذیه ها طعم خوشی می بخشد. ایران به دلیل داشتن آب و هوا ی مناسب می تواند این محصول را به شکل عمده در خود بپروراند. ولی قابل تذکر است که کشک خشک محلی دارای بهترین کیفیت ها است.

    خرید کشک محلی

    درباره این محصول لبنی چه می دانید؟

    صادرات کشک محلی

    کشک خشک سنتی از منابع تامین کلسیم  زیاد برای بدن محسوب می شود. می تواند پوکی استخوان را به خوبی درمان کند. به همین دلیل مصرف آن به کودکان و خانم ها به شدت توصیه می شود. به علاوه این محصول از ویتامین های زیادی از جمله ویتامین های خانواده ب برخوردار است. و به تقویت قوای بدن می پردازد. از طرفی دیگر منبع نیاسین محسوب می شود و برای رشد مو و بهبود اوضاع پوست فوق العاده است.

    چربی کمی دارد و منبع غذایی خوبی برای افرادی که چربی خون یا کبد چرب دارند به حساب می آید. به علاوه میزان پروتئین در آن زیاد است و برای کسانی که از بیماری نقرس رنج می برند و نمی توانند پروتئین مورد نیاز خود را از مواد گوشتی تهیه کنند یک پیشنهاد عالی است.

    کشک خشک محلی ازمناطق مختلف در بازار عرضه می شود. کشک خشک بیشتر شناخته شدهتولید شده در مناطق غربی کشور است. اما کشک برای مهیا سازی حلیم بادمجان نیز استفاده می شود و رنگ آن هم از سفید و یا کمی تیره تر تفاوت می کند.

    بازار خرید کشک خشک محلی

    صادرات کشک محلیکشک خشک محلی در بین خشکبار از کمترین قیمت برخوردار است. با توجه به مزایایی که در بالا گفته شد تقاضای خیلی بالایی را به خود اختصاص داده است. نوع ایرانی آن بهترین کیفیت را دارد و در زود ترین زمان تهیه  می شود. ولی رقبای خارجی این محصول این ویژگی را ندارند و به همین دلیل کشور های زیادی متقاضی واردات کشک ایران به کشورشان هستند.

    این محصول در شکل های مختلفی به بازار ارائه می شود. و یک نمونه آن قیفی  است که رشد آمار خرید کشک نسبت به دیگر شکل های  را دارا می باشد. از طرفی تولید آن بسیار آسان است. اگر آن را برای کل خانواده به صورت فله خریداری کنیم یا این که مستقیم آن را از دامپرور ها که واقعا مرغوب است تهیه کنیم هزینه خرید آن به شدت پایین می آید. کشکینو در کنار این محصول انواع قره قروت را نیز در بسته بندی های گوناگون عرضه می کند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای