کشک خشک سنتی

فروش کشک خشک سنتی تناژ

  • کشک خشک قالبی وکشک مایع کارخانه ای هر دو از تهیه کشک خشک سنتی بدست می ایند.به بیان ساده تر کشک خشک سنتی که توسط بومیان منطقه ای تهیه می شود منبع اصلی تهیه انواع کشک های موجود در بازار است. این کشک بدون مواد افزودنی تهیه می شود درجه خالصی آن ۱۰۰ درصد می باشد.کشک خشک سنتی

     کشک خشک سنتی

    ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده کشک درجهان توانسته است این محصول سرشار از کلسیم را به همه دنیا معرفی کند. دلیل این ادعا صادرات کشک به کشورهای اروپایی،خاورمیانه و آمریکا می باشد که سالانه حدود ۱۳۸ هزار تن کشک صادرات انجام میشود.

    کشک خشک در مناطقی چون [highlight color=”blue”]چهارمحال و بختیاری،مشهد،کردستان،لرستان [/highlight]بییشترین تولید کشک سنتی را دارا هستند.

    در این مناطق کشک را از بهترین شیر گاو و یا گوسفند تهیه می کنند.و با طرحهای منطقه ای قالبگیری می کنند.

    • چهارمحال و بختیاری : کشک دوسرپیچ،مستطیلی و مثلثی
    • خراسان : مشتی،دوسرپیچ .گرد
    • کردستان: گرد و مشتی
    • لرستان: گرد

    کشک خشک سنتی

    مرکزفروش کشک سنتی تناژ

    بازرگانی کشکینو توانسته است در این زمینه به مشتریانی که قصد خرید تناژ این محصول را دارند پیشنهادات و نمونه کشک های متفاوت را ارائه بدهد.تا خرید راحترو به صرفه تری را داشته باشید.
    شما میتوانید با مشاوره از این مرکز کشک مورد نظر خود را در منطقه نزدیک به خود انتخاب نمائید و بعد از تست محصول به نتیجه لازم برای خرید تناژ برسید.در این فروش هزینهای بار وکارگر برای خریداران تناژ،مناسب تر اتفاق می افتد.چرا که محصول خریداری شده به منطقه زندگی شما نزدیک تر بوده است و سود بیشتری را برای شما خواهد داشت.
    در این مرکز انواع کشک خشک و کشک مایع پاستوریزه و سنتی و همچنین انواع قره قروت ها  به صورت مستقیم و از درب کارخانه به فروش می رسد.

    کشک خشک سنتی

    انواع کشک خشک

    کشک خشک سنتی بر اساس آنچه که در بالا ارائه شد دارای طرحها محدودی است که آن هم به دلیل سخت بودن قالب زدن با دست و نیروی انسانی است. امادر نمونه کشک خشک کارخانه ای تنوع در این زمینه بسیار زیاد بوده است که ما با نگاه کلی به آنها اشاره خواهیم کرد.

    1. کشک خشک رشته ای
    2. کشک خشک قیفی
    3. کشک خشک استوانه ای
    4. کشک خشک مشتی
    5. کشک خشک گرد
    6. کشک خشک دوسرپیچ
    7. کشک خشک خامه ای

    کشک خشک سنتی

    روش تولید کشک خشک سنتی

    کشک خشک سنتی را ازشیر گاو ویا گوسفند تهیه می کنند. در این مورد شیر بعداز گرم شدن به ماست تبدیل می شود و طی مراحل تغلیظ شدن با حرارت کره آن گرفته می شود سپس بوسیله پارچه های نخی چکیده مایعی سفت و کرم رنگ بدست می آید که به آن نمک زده می شود تا از فساد کشک جلوگیری شود.و در مرحله اخر با دست قالبگیری می شود.

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””] به دلیل اینکه شیر سریعا به خود میکروبهای موجود در اطراف خود را می گیرد به همین علت نمک به آن اضافه می شود تا از این امر جلوگیری شود.  [/box]

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای