کارگاه تولید کشک

فروش کشک بهداشتی چکیده شده ازکارگاه تولیدی

  • شاید برای شما سوال باشد که کشک بهداشتی چکیده به چه معنا است؟در کارگاه تولید کشک چکیده شده،ماست را طی مراحل مختلف تخمیر می نمایند و در دبه های ۱۰کیلویی آماده  و برای فروش به تولید کنندگان کشک قالبی آماده می نمایند.

     مراحل تولید کشک چکیده

    به زبان راحتر و ساده تر شیر ماده اصلی تهیه انواع کشک نرم و کشک خشک بوده است که بعد ازگرم شدن، تبدیل به ماست شده .سپس چربی ماست را با دستگاههای مکانیزه گرفته و دوبار به آن حرارت می دهند تا غلیظ شود ودر حوضچه های بزرگی که بوسیله پارچه های نخی پوشانده شده می ریزند تا آب آن گرفته شود و به صورت ماست سفت در بیاید.

    کارگاه تولید کشک

     

    بهترین روش نگهداری از کشک چکیده

    در این روش کشک بعد از آماده سازی اولیه در دبه های بزرگ قرار گرفته شده و به دلیل دارا بودن مواد مغذی موجود درکشک و همچنین رطوبت زیاد حتما باید در یخچال یا سرد خانه نگهداری شود تا از رشد میکرو ارگانیسم ها جلوگیری به عمل آید.

    کارگاه تولید کشک

     مصارف کشک چکیده

    این کشک به دلیل چکیده شدن وگرفتن آب به راحتی با سبزیجات معطر مخلوط می شود همچنین برای کارخانه های تولید کشک قالبی و در بعضی موارد برای تولید کشک مایع مناسب می باشد. قیمت این نمونه کشک نسبت به کشک خشک و کشک نرم قالبی پایین بوده است.

    کارگاه تولید کشک

    فروش عمده کشک چکیده ازکارگاه تولیدی

    چنانچه خریداران تقاضای خرید کشک چکیده را داشته باشند می توانید با واحد فروش مجموعه کشکینو تماس گرفته و خرید خود را به راحتی و به صورت مستقیم از درب کارگاه تولید کشک چکیده به انجام برسانند.

    خرید کشک از کارگاه تولید کشک چکیده با مجوز بهداشت صورت می گیرد.که با خیال راحتر ازسلامت مراحل تولید آن،می توانیدخرید خود را تکمیل نمود.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای