فروش کشک ارزان + کشک قرصی ریز

  • فروش کشک ارزان از طریق سایت های زیادی آغاز شده است. اما آیا تمامی این سایت ها قابل اعتماد هستند؟ کیفیت  کشک ها برابر است؟

    بازار عرضه مستقیم کشک کشکینولند محصولی جدید را ویژه این مجموعه روانه بازار کرده‌ است. کشک سبزیجات قرصی نمونه‌ ای جدید از تولیدات متنوع مجموعه بزرگ ما است که به‌ منظور فروش به‌ صورت عمده و حتی تکی روانه بازار شده‌ است.

    مجموعه ما تولید کننده انواع کشک و انواع قره‌ قروت موجود در بازار است که در اقداماتی جدید برخی محصولات را به‌ صورت انحصاری راهی بازار می‌ کنند. کشک قرصی محصولی جدید از مجموعه کشکینو است که به‌ صورت خالص تولید می‌ گردد. شناخت این محصول موجب معرفی بهتر آن به بازار هدف و فروش بیشتر آن نیز می‌گردد. در این مقاله ما به معرفی این محصول جدید می‌ پردازیم.

    فروش کشک ارزان

    ترکیب سازنده کشک قرصی

    فروش کشک ارزان در دستور کار ماست. تولید کنندگان کشک نرم ما، کشک قرصی را از ترکیب شیر و نمک به‌ صورت کشک خالص نمک‌ دار روانه بازار کرده‌ است. کشکینولند قرص کشک ریز را برای مصرف روزانه به‌ اندازه دو یا سه قرص برای مصرف کنندگان کشک تولید کرده‌ است.

    بسته‌ بندی این کشک ها موجب شده تا نگهداری آن‌ ها آسان گردد و خریداران خرد نیز این محصول را به حد نیاز تهیه نمایند. انواع کشک بسته بندی قرصی در بسته‌ بندی‌ های گوناگون بدین شرح است:

    ۱. کشک قرصی ریز قوطی ساده

    ۲. کشک قرصی ریز قوطی سبزیجات

    ۳. کشک قرصی قلبی ساده

    ۴. کشک قرصی قلبی سبزیجات

    کارخانه تولید کننده کشک نمکی ما برای مصارفی نظیر زیبایی و بهداشتی و همچنین برای استفاده بدنسازان پودر کشک نمکی را نیز در میان تولیدات خود قرار داده‌ است. بازار عرضه مستقیم کشک نمک دار ما کشک مایع نمکی را نیز در وزن‌ های گوناگون روانه بازار کرده‌ است. انواع کشک مایع نمک دار ما عبارتند از:

    ۱. کشک مایع ۲۵۰ گرمی شیشه‌ ای

    ۲. کشک مایع ۵۰۰ گرمی شیشه ای

    ۳. کشک مایع ۶۸۰ گرمی شیشه‌ ایکشک بسته بندی

    فروش کشک ارزان صادراتی

    مجموعه ما با توجه به نیاز بازار داخلی و خارجی انواع قره‌ قروت و کشک را تولید می‌ کند. ما تولید کننده کشک تنقلاتی در ایران هستیم. علاوه بر آن کشک خالص بدون نمک، کشک مایع سنتی، کشک بز و گاومیش بدون نمک خالص و کشک خالص نمک‌ دار در ایران هستیم.

    هدف از ایجاد تنوع در تولیدات پاسخ به نیاز مصرف‌ کنندگان می‌ باشد.  برای مثال عموماً کشک خالص ما به کشور های اروپایی و آمریکایی صادر می‌ گردد. کشک خشک تنقلاتی کشکینولند نیز به‌ صورت عمده روانه کشور هایی نظیر عراق، قطر، عمان، افغانستان و پاکستان و … می‌ شود.

    کشک بز و گاومیش ما نیز به مصارف به کشور های ترکیه، آذربایجان، آلمان و بسیاری از کشور های اروپایی صادر شده‌ است. بازار عرضه مستقیم کشک نمکی به‌ عنوان یکی از محصولات نوین شناخته می شود.. این کشک نیز به‌ منظور توزیع در بازار هایی نظیر افغانستان و پاکستان شروع به کار کرده‌ است.

    هرچند که کشک نمکی در ایران نیز فروخته می‌ شود اما کشک مایع نمکی یکی از محصولات پرفروش در بازار های دو کشور افغانستان و پاکستان می‌ باشد.

    بازار عرضه مستقیم و فروش کشک ارزان به‌ صورت عمده

    مهم‌ ترین شرط فروش مجموعه کشکینو، فروش عمده تمامی تولیدات خود می‌ باشد. این مجموعه عرضه محصولات با قیمت درب کارخانه را در دستور کار دارد. کشکینو فروش خود را از حجم پنج کارتن آغاز و تا تناژ بالا ادامه داده‌ است. تمامی خریداران این دو محصول ایرانی می‌ توانند تنها با یک تماس و دریافت اطلاعات لازم از محصولات ما این محصولات را در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه‌ ای اندک تهیه نمایند.

    فروش اینترنتی موجب شناساندن این دو محصول به بازار های سایر کشور ها نیز شده‌ است. به‌گونه‌ ای که مجموعه ما در اقدامی جدید سایت انگلیسی‌ زبان خود را نیز راه‌ اندازی کرده‌ است. هدف از راه‌ اندازی سایت با زبان‌ های گوناگون ایجاد یک بازار خارجی پر رونق برای محصولات ایرانی می‌ باشد.

    کشک پاستوریزه

    تماس با شماره تماس درج‌ شده در سایت تنها یک راه برقراری ارتباط است. ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی مجموعه ما و پر کردن فرم‌ هایی که روی سایت قرار گرفته‌ است، دو راه ارتباط‌ گیری با مجموعه ما می‌ باشد. مشاوران مجموعه کشکینو  پاسخ‌ گوی تمامی سوالات شما هستند. در صورت خرید محصولات ما از لحظه ثبت سفارش تا لحظه رسیدن محصول به دست شما مشاوران ما کار پشتیبانی را انجام می دهند.

    چکیده مطلب:

    انواع کشک خالص و تنقلاتی توسط مجموعه کشکینولند عرضه می گردد. این محصول با بهترین کیفیت راهی بازار های خارجی و داخلی می گردد.

    فروش کشک ارزان با حذف واسطه و فروش مستقیم اینترنتی ممکن شده است. کشک قرصی ریز، جدیدترین محصول عرضه شده در این مجموعه است.

    این محصول نو، به صورت خالص و با درصد کمی نمک تولید می گردد. تولید کشک کارخانه ای کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست انجام می شود.

    کشک صادراتی

    سوالات رایج شما:

    • قیمت روز محصولات شما چگونه اعلام می گردد؟

    مشاوران ما در روز های کاری از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به صورت تلفنی درخدمت شما هستند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای