کاملترین مرکز کشک وانواع قره قروت ایران

فروش قره قروت محلی در گلستان

  • فروش قره قروت محلی که از محصولات لبنی می باشد در سایت کشکینو به روز و دست اول است.

    همواره دغدغه ای اصلی مشتریان پیدا کردن قیمت اصلی در بازار بوده .به همین جهت باید موقعیت های اصلی عرضه کننده انواع قره قورت  را شناخت.چهارمحال و بختیاری و خراسان از اصلی ترین مناطقی هستند که انواعقره قروت محلی را پخش نموده و این قره قورتها کیلویی در فصول مختلف سال،دارای فروش بالایی هستند.

    اما آیادر ابتدای کار شما نسبت به قره قورت آشنایی لازم را دارید؟

    قره قروت چیست و چگونه بدست می آید؟

    قره قورت چیست؟ سوالی است که همواره برای کسانی که برای اولین بار با این محصول آشنا می شوند از خود یا اطرافیان می پرسند.قره قورت محلی محصولی لبنی با طعمی فوق العاده ترش است. که از دوغ بعد از فرآیند پخته شدن و قراردادن دریک صافی پارچه ای و چکیده شدن محتویات آن که شامل ماده ای لبنی به نام کشک و مایع ترشی است بدست می آید . این مایع ترش را به مدت زمان زیادی می جوشانند تا حال غلظت نسبتا مناسبی به خود بگیرد.رنگی زرد ، قهو ایی و یا قهو ایی تیره دارد که به آن قره قورت (سیاه کشک)گویند.

    انواع قره قروت محلی

    • قره قورت گوسفندی
    • قره قورت گاوی
    • قره قورت بز
    فروش قره قورت محلی

    قره قروت گوسفندی

    فروش قره قورت محلی

    قره قروت گاوی

    فروش قره قورت محلی

    قره قورت بز

     

    به نظر شما آیا قره قورت چاق کننده است؟

    قره قروت چه خاصیتی دارد

    قره قورت محلی یک محصول لبنی سرشار از کلسیم. خواص قره قورتقره قروت همین بس که دارای خاصیت ضد عفونی کننده برای لثه، با توجه به تجویز پزشک نسبت به میزان مصرف برای کاهش وزن و برای کسانی که چربی خون دارند بسیار مناسب می باشد.بدلیل ترشی زیادی که قره قورت دارد، برای بعضی افراد نشاط فراوانی را به همراه می آورد.

    .فروش قره قورت محلی

    فروش قره قورت قره قروت محلی و نحوه خرید

    در صورتی که به این محصول ودیگر محصولات سایت کشکینو (کشک ایران )نیاز داشته باشید. شما می توانید برای خریدو فروش عمده و همچنین آگاهی از قیمت این محصولات از مشاورین ما راهنمایی بگیرید و سفارشات خود به انجام برسانید.

    فعالیت های گسترده این سایت، امکان ارسال سفارشات انواع قره قورت محلی را برای کلیه شهرها در کمترین زمان از طریق باربری به همراه هزینه های پایین فراهم می آورد.

     

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای