فروش قره قروت

فروش قره قروت ۱۴۰گرم | نمایندگی فروش قره قروت ملس

  • فروش قره قروت ۱۴۰گرمی یک نمونه جدید از فروش قره قروت می باشد که به تازگی در بازار ایران توسط شرکت طاب طاب تولید و پخش عمده سراسری شده است دراین نمونه که طعم خاص و متفاوتی از کشک را می توان احساس کرد شاهدیم به رنگ تیره بوده و دارای مزه های ملس و شیرین و ترش می باشد.

    کارخانه ای قره قروت طاب طاب به این دلیل که، قره قروت ترش را هر مخاطبی در هر گروه سنی را به خود جذب نمی کند،دست به ابداع جدیدی در تولید قره قروت زده است و یک محصول خاص از منطقه خراسان شمالی را روانه بازار کرده تا همه مخاطبی به این محصول روی بیاورند.فروش قره قروت

    [box type=”success” align=”” class=”” width=””]از خصوصیات مهم این قره قروت لذیذ، همین علاقمندی همه ذائقه ای به آن می باشد طعم دلچسب و لذیذ این قره قروت دل را نمی زند و هر شخصی را برای تست چندین باره به سمت خود می کشد.[/box]

    خصوصیات قره قروت کارخانه ای طاب طاب

    طاب طاب به عنوان بزرگترین و تنها کارخانه ای تهیه قره قروت در شرق ایران توانسته است محصولات ترشی را روزانه در حجم تولید ۵ تن به بالا تهیه و باتنوع زیبا در بسته بندی و انواع وزن ها در بازار پخش نماید .

    این کارخانه با ۱۲ سال تجربه در این خصوص و سال ها تجربه یک محصول غذایی سالم بدون مواد افزودنی و کاملا سالم و ارگانیک به بازار عرضه نموده که مهمترین فاکتور فروش بالای این کارخانه کیفیت درجه یک و دارا بودن تمام اصول بهداشتی شامل جدول غذایی، سیب سلامت، استانداری های لازم در ایران و همچنین گواهی های صادراتی می باشد.فروش قره قروت

     تولیدات کارخانه طاب طاب

    همانطور که در بالا به آن اشاره شده قره قروت طاب طاب با ۱۲ سال کار در حیطه تهیه قره قروت ارگانیک از آب پنیر و دارا بودن تمام مجوزهای لازم بهداشتی و صادراتی امروزه توانسته است محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند که بیشترین و پرفروش ترین آنها به قرار زیر می باشد:

    1. قره قروت پذیرایی ۷گرم
    2. قره قروت شمشی
    3. قره قروت تخته ای ۲۰۰گرم
    4. قره قروت ۱۴۰گرم
    5. قره قروت ۸ کیلویی

    فروش قره قروت

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]تمام این محصولات روزانه در این کارخانه تولید شده و همگی دارای تاریخ تولید و برچسب سیب سلامت هستند.[/box]

    علاوه بر این تاریخ انقضا که یک مسئله مهم در هر محصول غذایی می باشدو مشتری با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام میدهد. در این مورد قره قروت به دلیل دارا بودن بیشترین اسید لازم که از خود آب پنیر بدست می آید، به ندرت فاسد می شود و یا میکروب سر سوزنی به ان نزدیک نمی شود. و این دلیلی شده است که این موادغذایی برای داشتن تاریخ انقضا هیچ جای نگرانی نداشته باشد علاوه بر این همه محصولات تولید شده این کارخانه از روز تولید آنها به مدت ۲٫۵ تا ۳ سال تاریخ انقضا بر روی آنها درج شده است.

    خصوصیات یک قره قروت اصل

    چنانچه تصمیم گرفته اید قره قروت گاوی و یا قره قروت گوسفندی محلی و کارخانه ای را برای کسب و کار خود به فروش گسترده تری برسانید در ایتدا لازم است که شناخت بیشتری نسبت به این دو نمونه قره قروت (قره قروت محلی )و (قره قروت کارخانه ای ) داشته باشید.

    یک قره قروت اصل باید:

    • نرم متعادلی داشته باشد
    • بوی مطبوعی بدهد که مانند لیمو دهان را آب بیندازد.
    • در بین دوانگشت اشاره و شصت وقتی قرار داده می شود با گرمای دست حالت چسبندگی به خود بگیرد.
    • با آرد مخلوط نشده باشد و حالت نرم ان در دست مشخص شود.
    • براق نباشد.فروش قره قروت

    قره قروت ۱۴۰گرمی ملس

    در این مقاله قصد داریم به قره قروت ملسی اشاره کنیم که تا کنون در ایران به صورت حجم بالا تولید نشده و این قره قروت تنها در بجنورد خراسان شمالی به صورت سنتی تهیه می شود در این نوع قره قروت که از شکر و گاهی شیرین بیان در آن استفاده می شود طعم شیرینی گوارای به خود گرفته که باعث می شود هر شخصی برای بار دوم و سوم بخواهد آن را مجدد میل نماید.

    این نوع قره قروت دارای رنگ قهو ه ای تیره می باشد که بسیار تازه و با دستگاه های مکانیزه تولید شده است.

    تفاوت این نوع قره قروت تنها در طعم ملس آن می باشد که با آب ماست تهیه می شود و همین امر باعث شده است که از ترش بودن ان کاسته شده و نسبت به قره قروت ترش  متقاضیان بیشتری خواهد داشت چرا که دل را نمیزند و مصرف ترشی ان باعث ضعف بدن نخواهد شد.

    فروش عمده قره قروت طاب طاب

    فروش عمده قره قروت در این سایت به صورت آنلاین و یا به صورت مستقیم از درب کارخانه انجام می شود در این فروش مشتریان عمده می توانند سفارش عمده انواع قره قروت را به واحد فروش این سایت اعلام کرده و با هزینه کمتری در حمل و نقل، بار خود را تحویل گیرند.

    در این سایت علاوه بر نمونه قره قروت محلی انواع کشک مایع و پاستوریزه به فروش میرود و با این شرایط شما می توانید علاوه بر خرید قره قروت خرید کشک را هم از طریق این مجموعه در این سایت صورت بدهید.فروش قره قروت

    قیمت قره قروت گاوی و گوسفندی

    قیمت قره قروت گاوی نسبت به قیمت قره قروت گوسفندی کمتر می باشد و این به این دلیل است که قره قروت گاوی در تمام فصول سال یافت می شود و به میزان فراوانی تهیه می شود.

    همچنین قیمت قره قروت های کارخانه ای نسبت به قره قورت محلی به دلیل حجم بالای تولید از قیمت پایین تری برخوردار هستند که این در خرید و فروش  قره قروت به صورت عمده تاثیر دارد.

    به دلیل نوسانات قیمت شیر برای دریافت قیمت قره قروت که از شیر تهیه می شود، شما می توانید با مشاورین این سایت همین حالا تماس گرفته و قیمت به روز را دریافت نمائید.فروش قره قروت

    قره قروت از کجا بخرم؟

    این سایت همه روزه به صورت آنلاین جوابگوی خریداران عمده انواع قره قروت به صورت سفارش عمده می باشد .بدین صورت که با یک تماس با واحد فروش این سایت از قیمت ها مطلع شده و با اطمینان از شرایط حمل بار و مراحل خرید و همینطور ارسال بار که به صورت سراسری به کل ایران می باشد می توانید خرید راحت تر و مطمئن تری را تجربه کنید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای