بهترین کشک

فروش عمده کشک | کشک پذیرایی – کشکینو curd

  • فروش عمده کشک صادراتی خالص و ناخالص در مجموعه بزرگ کشکینو در حال انجام است.  کشکینو، تولید کننده انواع کشک و قره قروت کارخانه ای در ایران می باشد. این مجموعه بزرگ با در اختیار داشتن کارخانه‌ هایی مجهز به دستگاه‌ های پیشرفته توانسته انواع کشک تنقلاتی و کشک خالص بدون نمک را به‌ صورت عمده به بازار عرضه کند.

    خریداران کشک با وجود تنوع بالای کیفیتی کشک در بازار، برای خرید کشک با کیفیت دچار مشکل و سردرگمی شده اند. دانستن برخی اطلاعات در مورد محصولات می‌تواند کمک بزرگی به خریداران این محصولات بنماید. از این‌ رو در این مقاله به برخی اطلاعات انواع کشک کارخانه‌ای خود اشاره می‌کنیم.

    کشک با کیفیت

    بهترین کشک کارخانه ای در ایران

    تولید کنندگان مجموعه ما با استفاده از بهترین مواد اولیه و به روز ترین دستگاه‌ های تولید کشک توانسته‌اند بهترین کشک کارخانه‌ای در ایران را تولید نمایند. این مجموعه با وسعت بزرگ خود توانسته انواع کشک موجود در بازار را تولید نماید و از این‌ رو پاسخ‌گوی نیاز بازار داخلی باشد.

    فروش عمده کشک صادراتی خالص و ناخالص کشکینو با کیفیتی بالا در بازارهای داخلی و خارجی در حال انجام است. مجموعه ما انواع کشک تنقلاتی را با ترکیب نشاسته وارد بازار می‌کند. این مجموعه همچنین کشک خالص بدون نمک و کشک بدون نمک آردی را نیز به بازار عرضه کرده‌ است. در ادامه مطلب به پاره‌ای از توضیحات در مورد انواع کشک کارخانه‌ای کشکینو می‌ پردازیم.

    فروش عمده کشک نشاسته‌ای مشهد

    استان خراسان به‌ عنوان قطب تولید کننده انواع کشک تنقلاتی در ایران شناخته می‌شود. مجموعه کشکینو، کشک تنقلاتی مشهد را، با بهترین کیفیت و با متریال‌های جهانی تولید می‌کند. در تولید کشک های ناخالص ما از ترکیب ماست، پودر آب پنیر، نمک، قره‌ قروت و نشاسته استفاده می‌شود. تنوع بالای طرح و طمع کشک های تنقلاتی ما موجب شده تا تمامی نیاز بازار را به‌ راحتی پوشش دهیم.

    کشک سنتی

     معرفی انواع کشک تنقلاتی کشکینو:

    ۱. کشک گرد ساده

    ۲. کشک گرد دو رنگ

    ۳. کشک دو سر پیچ یا فرفره ای

    ۴٫ کشک تخته‌ای

    ۵٫ کشک رشته‌ای ساده

    ۶٫ کشک رشته‌ای زیره

    ۷٫ کشک رشته‌ای قره قروتی

    ۸٫ کشک قیفی ساده

    ۹٫ کشک قیفی سنتی یا طرح خامه

    ۱۰٫ کشک سه گوش یا مثلثی

    فروش عمده کشک کمک بالایی به کاهش حداکثری قیمت آن می کند. کشک ارزان از طریق فروش اینترنتی به دست مشتریان می رسد.

     کشک گاوی پاستوریزه

    مجموعه ما ویژه کسانی که با طمع سنتی کشک علاقه دارد نیز کشک گاوی بدون نمک را تولید می‌کند. در ترکیب کشک های ۱۰۰ درصد خالص کشکینو، نمک نیز استفاده نمی‌شود. این کشک ها از ماست تولید شده به گونه‌ای که از هر ۱۳ کیلو ماست ۱ کیلو کشک تولید می گردد.

    کارخانه تولید کننده کشک گاوی بدون نمک با شناخت بازارهای جهانی اقدام به تولید کشک بدون نمک۲۰ درصد آرد کرده‌ است. کشک ۲۰ درصد آرد بدون نمک به‌ صورت عمده راهی کشورهای اروپایی و آمریکا می‌شود. این کشک به دلیل داشتن طمع متعادل‌ تری نسبت‌ به کشک های خالص با طبع مصرف کنندگان اروپایی و آمریکایی سازگار تر است.

    انواع کشک بدون نمک گاوی:

    ۱. کشک قیفی فله‌ی ۵ کیلویی ریز

    ۲. کشک قیفی فله‌ی ۵ کیلویی درشت

    ۳. کشک قیفی فله‌ی ۵ کیلویی پذیرایی

    ۴. کشک وکیوم ساده ۱۰۰ و ۲۵۰ گرمی

    ۵. کشک وکیوم پذیرایی ۱۰۰ و ۲۵۰ گرمی

    ۶. کشک ۱ کیلویی پذیرایی

    ۷. کشک ۲۰ درصد آرد وکیوم ۱۰۰ و ۲۵۰گرمی

    فروش عمده کشک صادراتی سنتی مایع را از کشکینو بخواهید. انواع کشک مایع سنتی بدون نمک نیز در این مجموعه تولید می‌گردد. این کشک های مایع از ترکیب شیر گاو و گوسفند تولید می شود، که در بسته بندی و وزن های گوناگون آماده عرضه به بازار هستند.

    انواع بسته‌بندی کشک مایع سنتی

    ۱.  کشک مایع سنتی ۴۵۰ گرم

    ۲. کشک مایع سنتی ۹۰۰گرم

    ۳. کشک مایع سنتی ۶ کیلویی

    ۴.  کشک مایع سنتی ۱۰ کیلویی

    خرید و فروش عمده کشک هموژنیزه‌ی بز و  گاومیش

    در تولید کشک بز و گاو میش ما نیز از شیر تازه بز سانن و گاومیش استفاده می‌گردد. این کشک نیز از جمله کشک های بدون نمک کشکینو می‌باشد. برای داشتن کشک مایع بدون نمک بز و گاومیش کافی است کشک های خشک را به وسیله همزن یا مخلوط‌ کن با کمی آب ولرم و نمک به کشک مایع تبدیل کنید.

    کشک ارزان

    انواع بسته‌بندی مجلسی کشک بز و گاو میش

    ۱. بسته‌بندی کشک بز و گاومیش دیسی فله در وزن ۲ تا ۵ کیلویی

    ۲. کشک بز و گاومیش بسته‌بندی یک‌ کیلویی

    ۳. کشک بز و گاومیش بسته‌بندی نیم‌ کیلویی

    ۴.کشک بز و گاومیش بسته‌بندی ۲۵۰ گرمی

    فروش عمده کشک صادراتی گاوی و ترکیب بز و گاو میش در این مجموعه در حال انجام می‌باشد.

    فروش عمده کشک صادراتی با قیمت درب کارخانه

    مجموعه کشکینو با راه‌ اندازی سایت‌های فروش مستقیم انواع قره‌قروت و کشک کارخانه‌ای، توانسته تمام تولیدات خود را با قیمت درب کارخانه به دست مشتریان برساند. مجموعه بزرگ ما با تنوع بالای تولید ضمن پاسخ‌ گویی به نیاز بازار داخلی محصولات باکیفیت خود را به‌ صورت عمده راهی کشورهای هدف می‌کند.

    صادر کنندگان و خریداران عمده انواع کشک و قره کارخانه‌ای می‌توانند محصول مورد نظر را بدون صرف هزینه و وقت اضافی به‌ راحتی از طریق سایت ما خریداری و  به صورت خرد و با سود بالا به فروش برسانند.

    سوالات رایج:

    • قیمت روز محصولات را از کجا بگیریم؟

    برای شناخت محصولات و دریافت قیمت روز آن ها، با مشاوران ما در پیام رسان ها در ارتباط باشید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای