کشک قره قروتی

فروش عمده کشک قره قروتی رشته ای و گرد

  • کشک قره قروتی با دو نوع طرح عمده در بازار ایران به فروش می رسد که دراینجا به آنها اشاره می کنیم که این دو نمونه کشک به چه صورت تولید می شوند.کشک قره قروتی

    فروش عمده کشک قره قروتی

    قبل از فروش کشک قره قروتی باید گفت که این کشک به چه رنگی است و چرا این نمونه کشک مورد پسندواقع شده است؟ و مخاطبین آن بیشتر چه کسانی هستند؟

    کشک قره قروتی که در خراسان شمالی که قطب کشک های کارخانه ای ارزان قیمت است برای اولین بار توسط تولید کنندگان این منطقه به بازار ارائه شده این کشک از دو ماده غذایی که هر دو از شیر تهیه می شود درست شده اند.کشک و قره قروت

    کشک که از ماست چیکیده می باشد و قره قروت که از آب پنیر یا آب ماست تهیه می شود که بعداز تولید نهایی در دستگاه خمیر کن به نسبت ۱ به ۳ آنها رادر هم مخلوط می کنند تا رنگ نسکافه ای به خود بگیرد.

    این کشک را به این دلیل تولید کردند که ۱-رنگ زیبایی دارد و ۲- طعم آن ملس رو به ترش است و این ترشی لذت خوردن را بیشتر کرده است.که خود عمل مهمی برای یکسری از مشتریان می باشد که علاقمند طعم ترش و ملس هستند.

    کشک قره قروتی در دو نمونه طرح تولید می شود:

    1. رشته ای یا میله ای
    2. گرد سادهکشک قره قروتی

     قیمت کشک قره قروت عمده

    برای خرید کشک قره قروتی باید این مسئله را در نظر داشت که قیمت را براساس روز و قیمت شیر محاسبه می کنندو علاوه بر آن بر اساس میزان خالصی و حجم خرید مشتری در نظر می گیرند.

    یادداشت

    هر چقد خالصی کشک بیشتر باشد و حجم خرید بالاتر قیمت نهایی در قرار داد نیز به نسبت کمتر می شود و این نوع خریدها بالای ۵۰ کارتن را شامل می شود.

    این نمونه کشک ها به دلیل قیمت پایین آنها خرید بهتری را برای مشتری به نسبت کشک خشک کارخانه ای خالص دارند و لازم به ذکر است که به ابن نمونه ها نشاسته زده می شود و برای مشتریانی که قصد صادرات دارند مناسب نمی باشند چرا که در بحث صادرات و گمرک آنچه مهم است پروانه ساخت و برگه آزمایشگاهی می باشد که در خصوص این نمون کشک ها برای صادرات از سمت ایران مجوزی داده نشده است.کشک قره قروتی

    نکته مهم : گاهی دیده می شود به این نمونه کشک ها ماده خطرناکی شیمیایی میزندکه سرطلان معده و روده  را به همراه دارد. شاهد این ادعا قیمت پاین تر ازحد معمول و عرف بازار این نمونه کشک های ارزان می باشد پس مراقب باشید که از چه شخصی خرید می کنیدو اعتبار خود را فدای قیمت ارزان تر نکنید.

    یادداشت

    برای دریافت اطلاعات و خرید مطمئن با مادر ارتباط باشید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای