فروش عمده قره قروت

فروش عمده قره قروت | عمده فروشی قره قروت سنتی ۱۰کیلویی

  • فروش عمده قره قروت در بازار ایران طرفداران زیادی دارد و علت آن کیفیت و طعم خوبی است که این محصول دارد. که مشتریان خاص خود را می طلبد. قره قروت های صنعتی و سنتی از نظر خواص در یک رده بندی قرار دارند. فروش قره قروت غالبا به صورت عمده ، سنتی و صنعتی به شکل کیلویی انجام می گیرد. قیمت قره قروت را بر اساس محلی و کارخانه ای بودن همچنین طعم آن تعیین می کنند. قیمت قره قروت صنعتی بیشتر از نوع سنتی آن است.

    طعم ترش قره قرت از چیست؟

    بعد از اینکه ماست را در پارچه های نخی ریخته تا سفت شوند و از آن کشک تهیه شود، آب گرفته شده از ماست را در دیگ های بزرگ می ریزند و به مدت چندین ساعت در معرض حرارت قرار می دهند تا قره قروت بدست بیاید.

    بدلیل فعل و انفعالات که بر اثر حرارت دیدن این آب ماست می بیند و کم شدن حجم آب ماست بر اثر حرارت مزه ترش لذیذ بدست می آید. ترشی دلچسب و لذیذی را به همراه دارد که باعث ترشح بیشتر آب دهان می شود. قره قورت به دلیل دارا بودن پروتئین ، کربوهیدرات و چربی در پیشگیری از پوکی استخوان مفید است. هر صد گرم آن حاوی ۲۴۰ کیلو‌ کالری انرژی است.

    قره قروت فله

    مصرف این محصول لبنی برای افراد حساس به لاکتوز مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ چون قند موجود در قره قروت از نوع لاکتوز شکسته است که از بهترین قند های طبیعی است. این لاکتوز در فرایند تولید شکسته شده و به قند ساده تر تبدیل می شود.

    فروش عمده قره قروت در رنگ های مختلف 

    قره قورت ها سنتی و محلی دارای طیف رنگی قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره می باشند. این موضوع برمی گردد به میزان پخت قره قروت و آردی که زده می شود تا غلظت قره قروت بدست بیاید.

    • قره قروت سفید یکی از انواع قره است که همان مراحل پخت و تهیه قره قروت محلی را طی می کند با این تفاوت که در نمونه قره قروت سفید زمان پخت کمتر بوده و برای تبدیل شده به حالت مایع دارد. در واقع حرارتی که می دهند کم است.

    قره قروت گاوی دارای رنگی تیره تر می باشد چون شیر استفاده شده شیر گاو است و بستگی به میزان حرارت آن دارد.

    • قره قروت تمشکی و عسلی دو نمونه قره گاوی خالص هستند که این نمونه قره قروت  را با آب پنیر تولید می کنند.
    • قره قروت سنتی نیز از ترکیب آب ماست و بدون ناخالصی تولید می گردد.

    انواع قره قرت های سنتی و کارخانه ای

    قره قروت ها بر نوع تولید و عرضه به چند دسته تقسیم می شوند.

    • قره قروت فله
      قره قروت پذیرایی
    • قره قروت ظرفی
    • قره قروت لیوانی
    • قره قروت ساشه
    • قره قروت نوشابه ای

    طول عمر قره قروت برای مصرف

    چنانچه قصد خرید میزان زیادی قره قروت برای مصرف غذا در منزل را دارید، نگران نباشید! قره قروت بدلیل اینکه مدت زمان زیادی حرارت دیده و بدلیل ترش بود آن چنانچه در جای مناسب قرار گیرد و درست نگهداری شود به مدت ۲ سال قابل استفاده می باشد.

    نحوه خرید قره قروت های سنتی و کارخانه ای

    برای خرید قره قوروت های سنتی و کارخانه ایی می توان ب همغازه های لبنیاتی و یا وب سایت های اینترنتی مراجعه نمود. شما می توانید با تماس به کارشناس فروش وب سایت های خرید قره قوروت از قیمت عمده با کیفیت ترین قره قروت در بازار مطلع شوید و بر حسب نیاز مشتریان خود خرید خود را نهایی سازید.

    مرکز توزیع و فروش عمده قره قروت

    عمده ترین مراکز پخش قره قروت در مراکز تولید آن و عمدتا از قطب تولیدی آن در کشور قرار دارد. در این مناطق تولید کنندگان محلی به صورت کسب و کار خانوادگی تولید این محصول را در دست دارند.

    پخش قره قروت به عنوان چاشنی ترش در نحوه و‌ سبک زندگی ایرانیان جایگاه قدیمی داشته  است. لذا خرید از مراکز تولید با حذف واسطه می تواند خرید قره قروت ارزان قیمت را با کیفت بالا تضمین کند.

    شرکت واردات و صادرات انواع قره قروت

    با توجه به آمارهای نهاد مختلف از جمله وزارت خانه ها می توان به این نتیجه رسید که نیمی از تولید محصولات لبنی توسط کارگاه های سنتی و نیمی دیگری از کل ظرفیت تولید توسط شرکت های صنعتی تولید می شود.

    عراق و افغانستان مهمترین بازار های خرید محصولات لبنی و مشتقات آن از جمله قره قروت و‌ کشک هستند. از آنجایی که ایران کشوری پهناور و وسیع و در عین حال خشک است تنها حدود یک چهارم از کل این سرزمین قابلیت کشت از جهت دارا بودن آب و هوای متعادل را دارد؛ اما همین مقدار نیز در مقایسه با مساحت کشاورزی کشور های اروپایی نیز قابل رقابت است  و به تنهایی بیش از مساحت کشورهای آلمان بلژیک و هلند زمین قابل کشت و زرع دارد اما این کشورها مراکز تولید محصولات دامی و لبنی هستند. استفاده از تکنولوژی می تواند آینده صادرات محصول و مشتقات محصولات دامی که از اصلی ترین اجرا سبد مصرفی خانوار هستند را خوش بینانه تر کند.

    اولین تولید کننده قره قروت در ایران

    در ایران به دلیل استفاده زیاد قره قروت در غذا به عنوان یک طعم دهنده و همچنین به دلیل ترشی زیاد که باعث سرحالی و شادابی می شود همواره شاهدیم که عرضه عمده قره قروت باعث تولید روز افزون آن می شود .کشک خشک و کشک پاستوریزه که این دو نمونه به عنوان یکی از مواد تولید کننده کلسیم به صورت سنتی در ایران سابقه طولانی در ایران دارند.

    • چهارمحال و بختیاری
    • اصفهان
    • خراسان
    • کرمانشاه
    • و چهارمحال و بختیاری را می توان از بزرگترین تامین کننده قره قروت ایرانی نام برد.

    قره پذیرایی

    فروش عمده قره قروت قره قروت در کشور

    اصفهان و خراسان از مراکز اصلی تهیه قره قروت یا قارا است و یکی از سوغات این دو استان قره قروت سنتی و کارخانه ای می باشد. برای مثال شهرستان فردوس در جنوب استان خراسان با تولید قره قروت به رنگ کرم و به نام آق قروت یا کشک سفید از مراکز تولید به شمار می رود.

    سخن آخر:

    قره قروت به دو شکل کارخانه ای . سنتی راهی بازار می گردد. این محصول در رنگ ها و طمع های گوناگون به فروش می رسد. دلیل اصلی این تفاوت ها، میزان حرارت آب پنیر یا آب ماست اولیه قره می باشد.

    تولید قره قروت سنتی به صورت کارخانه ای، موجب فروش بیشتر این محصول می گردد. ما انواع قره قروت کارخانه ای با طمع سنتی را با گواهی صادرات و بهداشت راهی کشور های دیگر کرده ایم.

    صادرات قره قروت به اشتغال و درآمد زایی کمک بالایی می کند. انواع قره قروت سفید ناخالص و عسلی، قهوه ای خالص در کارخانه های کشکینو تولید می گردد.

    ما مفتخریم که بهترین قره قروت تنقلاتی را نیز به مشتریان خود عرضه نماییم. مجموعه ما، بهترین کشک و قره صادراتی را در اختیار خریداران عمده قرار می دهد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای