انواع کشک محلی

فروش عمده انواع کشک محلی و کارخانه ای

  • انواع کشک محلی

    انواع کشک محلی با مناسب ترین قیمت به صورت مستقیم از طریق این سایت به فروش می رسد و همچنین در محصولات کارخانه ای از درب کارخانه می توانید فروش خود را با اطمینان خاطر انجام دهید.
    فروش کشک با کیفیت و قیمت مناسب یکی از فاکتورهای مهم فروش این سایت به حساب میآید.

    کشک محلی به دو صورت در بازار یافت می شود

    انواع کشک محلی انواع کشک محلی

    آیاخواص کشک در مناطق گوناگون متفاوت است

    همانطور که می دانید کشک از فرآوردهای لبنی می باشد که از شیرگاو ویا گوسفند و یا همچنین ترکیبی بدست میآید.در مناطق متفاوت ایران با توجه به شرایط آب و هوایی و همین طور نوع نژاد دام کشک بدست آمده متفاوت می باشد.اما این مسئله بدین معنا نیست که خواص کشک در مناطق گوناگون آب و هوایی کم و زیاد باشد. خیر خواص کشک در این مورد مشابه است و همگی دارای کلسیم به اندازه و پروتئین مورد نیاز روزانه هر فرد رادارا هستند.

    انواع کشک محلی

    کدام کشک بهتر است
    کشک گاوی یا کشک گوسفندی ؟!

    همیشه این سوال در مورد این محصول سنتی ایرانی مطرح بوده که کشک گاوی بهتر است یا کشک گوسفندی ؟!!!!

    هر دونمونه کشک  همانطور که در بالا اشاره شد دارای خواص مشابهی هستند. اما در بعضی موارد بنا به ذائقه فردی شخصی علاقمند به کشک گوسفندی می باشد و شخصی هم کشک گاوی را ترجیح میدهد و در اکثر مواقع به خاطر اینکه خواص هر دو نمونه کشک گاوی و گوسفندی یکی می باشد فرقی برای شخص ندارد.

    تنها تفاوت کشک گاوی و گوسفندی [highlight color=”yellow”]میزان چربی[/highlight] است که کشک گاوی دارد که همین امر برای رطوبت مورد نیازمغز انسان بسیار حائز اهمیت است.

    انواع کشک محلیچرا قیمت کشک گاوی وگوسفندی متفاوت است

    انواع کشک محلی که در بازار دیده می شود دارای قیمت های متنوعی هستند که همگی به نحوه پخت و میزان سختی کار قیمت گذاری می شوند.
    کشک محلی،چه کشک خشک و چه کشک نرم بوده باشند همگی مراحل تهیه آن به صورت دستی بوده که کار سخت و طاقت فرسایی محسوب می شود و همین طور به دلیل خالصی بیشتر این نمونه های محلی به طبع از قیمت بالاتری برخوردارند .به فرض مثال در سال ۹۸ قیمت کشک خالص گاوی از ۱۸۰۰۰ تومان تا۲۵۰۰۰ تومان به فروش می رسد. و کشک گوسفندی هم از ۲۵۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ تومان از مبدا قیمت گذاری شده است.
    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]دلیل اینکه این دو نمونه کشک دارای قیمت یکسانی نیستند،این است که،کشک گوسفندی در تمام طول سال تولید نمی شود و فقط در سه ماه اول سال یافتی می شود.اما کشک گاوی در تمام فصل های سال موجود است.[/box]انواع کشک محلی

    انواع کشک محلی گاوی و گوسفندی

    انواع کشک محلی در طرح ها و طعم های متفاوت در ایران تولید می شوند که با تجربه بیشتر تولید کنندگان آنها توانسته اند سبزیجات معطر و گیاهان کوهی را به آنها اضافه کنند تا خواص کشک را دوچندان نمایند.

    1. کشک محلی موسیر
    2. کشک محلی نعنا
    3. کشک محلی پونه کوهی
    4. کشک محلی کرفس

      علاوه بر اینها کشک ها دارای مدل های گوناگونی هستند:

    1. کشک رشته ای یا مدادی یا قلمی
    2. کشک مثلثی
    3. کشک قیفی
    4. کشک دوسرپیچ
    5. کشک مستطیلی
    6. کشک استوانه ای
    7. کشک گرد
      که همگی این نمونه ها دارای دوسایز ریز و درشت می باشند.

    انواع کشک محلی

    فروش عمده انواع کشک محلی و قره قروت

    چنانچه در این سایت سرچی سریع و اجمالی بزنید شاهد خواهید بود که یکی از بزرگترین سایتهای مرجع فروش عمده کشک و انواع قره قروت محلی و کارخانه است که توانسته است مجموعه ای بزرگ از انواع محصولات کشک و قره قروت ایران به خود اختصاص دهد و به صورت فروش عمده مستقیم و از درب کارخانه با پایین ترین قیمت در اختیار خریداران این محصولات ترش و ملس قرار بدهد. شما می توانید با صرف هزینه کمتر خرید خود را با اطمینان از این مجموعه داشته باشید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای