کشک جامد

فروش بهترین کشک جامد ۱۰۰درصد خالص کارخانه ای

  • کشک جامد یا کشک خشک طرح دار درایران یکی از بزرگترین نمونه کشک های مورد تقاضای ایرانیان در هر جای دنیا می باشد. این نمونه کشک به دلیل نرم بودن و داشتن قالب گرد یا قیفی و رشته ای در دهان بسیار خوب می چرخدو به صورت تنقلاتی استفاده می شود.

    کشک جامد تنها به کشک کارخانه ای طرح دار گفته نمی شود به نمونه کشک های محلی و سنتی که توسط روستائیان تولید می شود نیز گفته می شود با این تفاوت که کشک محلی دارای تنوع طرح محدود می باشد که بیشتر منطقه ای می باشد و از لحاظ مصرف نیز بسیار خشک بوده و برای تهیه کشک مایع از آنها بیشتر استفاده می شود.کشک جامد

     فروش عمده کشک کارخانه ای ۱۰۰ خالص

    کشک جامد کارخانه ای در ایران با شیر گاوی تهیه می شوند  چرا که شیر گاو در تمام فصل ها موجود می باشد و از نظر قیمت نسبت هب شیر گوسفندی پائین تر می باشد.

    فروش عمده این نمونه کشک جامد کارخانه ای دراین سایت از طریق نمایندگی معتبر اینترنتی  برای مراکز پخش و فروشگاههای بزرگ انجام می شود .

    کشک کارخانه ای در صورت دارا بودن جدول ارزش غذایی و سیب سلامت بسیار مورد تقاضا می باشد چرا که مشتریان بیشتری را به سمت خود می کشاند این کشک کارخانه ای استاندارهای کشک صادراتی را دارا می باشد و برای صادرات و سود حاصل از آن بسیار مورد قبول است. چون که مشتریان مقیم کشورهای دیگر ایرانیانی هستند که نوستالوژی و خاطرات ایران را برایشان زنده می کند که نشان از سنت و قدمت این محصول لذیذ می دهد.کشک جامد

     انواع کشک جامد کارخانه ای

    در اینجا به دو نمونه کشک جامد کارخانه های اشاره می کنیم که بیشتر مورد بحث ما کشک های خالص می باشند.

    • کشک های ناخالص با مواد افزودنی نشاسته
    • کشک های خالص با ۱۰۰درصد خلوص

    کشک های ناخالص شامل :

    1. کشک دورنگ
    2. کشک رشته ای زیره
    3. کشک رشته ای قره قروتی
    4. کشک رشته ای شیرین بیان
    5. کشک گرد ساده
    6. کشک دوسرپیچ
    7. کشک مشتیکشک جامد

    لازم به توضیح است که کشک ها با قیمت خیلی پایین تری در بازار عرضه می شوند.

    کشک خالص شامل

    1. کشک بسته بندی وکیوم شده
    2. کشک قیفی
    3. کشک سبزیجات
    4. کشک مثلثی

    چنانچه برای هر نمونه کشک از این دو قسم خرید عمده داشته باشید می توانید با واحد فروش مجموعه از طریق شماره تماس قرار داده شده در این سایت خرید خود را به انجام برسانید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای