خرید کشک مایع

فروشنده و صادر کننده عمده کشک مایع به آلمان

  • ما به عنوان توزیع کننده انواع کشک در ایران سعی داریم بهترین این محصول را در اختیار مشتریان قرار دهیم شما میتوانید جهت خرید انواع کشک در طعم های مختلف با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید. فروشنده  و صادر کننده عمده کشک در ایران سغی دارد بهترین محصولات را به مشتریان ارائه کند.

    کشک مایع 450 گرمی

    در هر ۱۰۰ گرم کشک چند کیلو کالری وجود دارد؟

    کشک قیفی ساده

     ۱۰۰ گرم کشک حدود ۱۰۵ تا ۱۲۰ کیلو کالری دارد که می تواند انرژی بدن شما را تامین کند. از خواص کشک اینست که کشک دارای اسیدهای آلی است و در نتیجه ضد عفونی کننده دستگاه هاضمه ( معده، روده ی کوچک و روده ی بزرگ) است.

    یکی دیگر از خواص کشک و فواید کشک اینست که کشک  یک غذای نفاخ و سفت کننده روده است. سعی کنید به همراه کشک از نعنای خشک استفاده کنید یکی دیگر از خواص کشک کلسیم بالا و فسفر موجود در کشک است که از پوکی استخوان جلوگیری می کند.

    یکی از فواید کشک اینست که گرسنگی را رفع می کند و حجم کمی از معده را پر خواهد کرد. از کشک به عنوان یک افزودنی به غذاهایی مانند آش رشته، آش جو، کشک بادمجان و حلیم بادمجان استفاده می شود.

    کشک یکی از غنی ترین منابع پروتئین حیوانی می باشد. این نکته را یاداوری میکنیم که سعی کنید از کشک های بسته بندی ( پاستوریزه) شده که دارای برچسب و مجوز بهداشتی می باشند، استفاده کنید. تا از نظر بهداشتی و ایمنی خیالتان راحت باشد. همچنین حتما کشک را در یخچال نگهداری نمایید سعی کنید از کشک جامد استفاده کنید و کشک مایع را حدود ۲۰ دقیقه بجوشانید

    تمام اسید آمینه های مورد نیاز بدن انسان در کشک وجود دارد و این را هم می دانید که تامین پروتئین مورد نیاز بدن الزامی است و کمبود آن ، فرد را به عوارض زیادی دچار می کند. تولید بافت ها و حفظ آنها از جمله وظایف و نقش های پروتئین در بدن می باشد. بدنسازان عزیز می دانند از آنجا که با انجام ورزش های سنگین و سخت، نیاز بدن به پروتئین افزایش پیدا میکند لذا بهتر است که در هر وعده غذایی یا میان وعده از کشک استفاده کنند

    خواصی که کشک دارد را باید بدانید

    خواص کشک برای پوکی استخوان

    از جمله فوایدی که کشک برای بدن انسان دارد ، جلوگیری از بروز بیماری پوکی استخوان و پیشرفت آن است. کشک با دارا بودن فسفر و کلسیم در ترکیب خود از پوکی استخوان پیشگیری می کند.

    فواید کشک برای مو

    از جمله درمان هایی که برای جلوگیری از ریزش مو پیشگیری از طاسی مفید است ، استفاده از کشک و همچنین مالش کشکاب است. در طب سنتی نیز از کشک استفاده می شود که برای درمان کچلی بکار می رود.

    • درمان عفونت پوست

    کشک برای درمان عفونت پوست بسیار قوی عمل می کند. برای درمان عفونت پوست از طریق کشک ، یک پارچه مخصوص پانسمان را در داخل کشک بگذارید و روی محل آسیب دیده قرار دهید. با تکرار اینکار به مدت ۶ بار عفونت پوستی موجود تا حد قابل توجهی کاهش پیدا میکند و به مرور زمان از بین می رود.

    • درمان آفتاب سوختگی

    مخلوط کشک و آبلیمو برای درمان سوختگی ها و لکه های قهوه ای ناشی از آفتاب بسیار موثر است. با ترکیب این دو ماده با یک دیگر و قرار دادن آن بر روی پوست آسیب دیده به مدت ۲۰ دقیقه ، محل آسیب دیدگی به مرور بهبود میابد.
    بعلاوه توجه داشته باشید که پس از خشک شدن آن را با آب سرد شستشو دهید. همچنین کشک ساده را به تنهایی روی محل آسیب دیده نمالید چرا که ممکن است تاثیرات و نتایج برعکسی بر روی محل آسیب دیده بگذارد.

    قیمت عمده کشک مایع

    کشک مایع 450 گرمی

    همانطور که می دانید قیمت کشک یکسان نیست و دائما در حال تغییر میباشد در بین همه اینها ما سعی داریم بهترین نوع آن را با کمترین قیمت و مشتریان مان عرضه کنیم شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر کشک همین حالا با ما تماس بگیرید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای