کشک مایع

عرضه مستقیم کشک مایع تازه

  • کشک جزء محصولاتی است که طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد و افراد زیادی خواهان آن هستند به این منظور تولید کنندگان ما سعی دارند این محصول را با بهترین کیفیت تولید و روانه بازارها کنند فروش کشک مایع تازه در این مجموعه به صورت تضمینی انجام می شود شما می توانید بهترین محصولات را از ما با کمترین قیمت خریداری کنید.

    کشک مایع 450 گرمی

    دانستنی و حقایقی درمورد کشک ها

    کشک خشک بسته بندی

    امروز در این مقاله می خواهیم با هم دانستنی هایی را در مورد کشک بررسی کنیم همانطور که می دانید شما با داشتن این اطلاعات خرید درست و هوشمندانه تری را تجربه خواهید کرد پس با ما همیشه همراه باشید کشک جزء محصولاتی است که در حال حاضر در کشور ما توسط بهترین تولید کنندگان در حال تولید می باشد این محصول شگفت انگیز فواید باید بسیار زیادی برای بدن دارد.

    که قطعاً بسیاری از شما از آن بی خبر هستید اما در ادامه ما به برخی از آنها با هم می‌پردازیم به عنوان مثال کشک می‌تواند یک محصول بسیار فوق‌العاده برای لاغری باشد شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه این محصول فوق العاده در لاغری تاثیر دارد در پاسخ به این سوال باید بگوییم شما برای لاغر شدن باید به جای استفاده از محصولات شیمیایی محصولات طبیعی را جایگزین کنید.

    بسیاری از بدنسازان برای محکم کردن عضلات خود و سفت شدن بدن خود از این محصول استفاده می‌کنند. کشک سنتی بی‌نظیر بوده است و نظر بسیاری از مخاطبان را جذب خود می‌کند و همین دلیل توصیه می‌شود در هنگام خرید دقت بسیار زیادی داشته باشید اگر شما این محصول را به صورت عمده تهیه کنید تخفیفات بسیار ویژه برای شما از آن در نظر گرفته خواهد شد که سبب سود شما می شود

    نسبت پروتئین کشک نسبت به دیگر محصولات

    کشک خشک بسته بندی

    مهم‌ترین ویژگی کشک این است که به نسبت شیر و پنیر میزان پروتئین بالاتری دارد. نکته دیگر اینکه پروتئین شیر یا کشک، ارزش زیستی فراوانی دارد و هضم آن راحت‌تر و بهتر است. از نظر سایر مواد مغذی نظیر کلسیم، ویتامین‌های گروه B، آهن و روی نیز کشک غنی بوده و از فواید بسیاری برخوردار است. معمولاً وقتی حرف از کلسیم به میان می‌آید.

    اکثراً شیر و ماست را منبع کلسیم می‌دانند و کمتر اشاره‌ای به کشک می‌شود. در صورتی که هر ۳۰ تا ۵۰ گرم کشک، حدود ۳۰۰ میلی‌گرم کلسیم دارد که در مقایسه با آن هر ۲۴۰ گرم شیر دارای ۲۴۰ تا ۳۰۰ میلی‌گرم کلسیم است.

    کشک یکی از فرآورده‌های جانبی است که طی تهیه کره به دست می‌آید. در واقع آن را از شیر چربی گرفته‌شده یا دوغ تهیه می‌کنند به همین دلیل در بسیاری از موارد، طعم ترشی دارد. این ماده غذایی را بعد از جوشاندن، تغلیظ و در برخی مواقع با خشک کردن دوغی که کره از آن گرفته شده است، تولید می‌کنند. به همین دلیل کشک را می‌توان یکی از محصولات لبنی بدون چربی دانست.

    از آنجا که متخصصان تغذیه روزانه مصرف حداقل ۳ واحد از لبنیات را به تمام گروه‌های سنی توصیه می‌کنند، مصرف هفتگی کشک می‌تواند به تأمین این نیاز کمک کند. یادتان باشد که هر لیوان کشک با غلظت متوسط یک واحد لبنیات محسوب می‌شود و ۶۵ – ۵۵ کیلوکالری انرژی دارد.

    سفارش مستقیم کشک مایع

    ما به عنوان مجموعه عرضه‌ کننده عمده در ایران سعی داریم تمامی محصولاتمان را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه کنیم تا همیشه رضایتشان را به همراه داشته باشیم شما می توانید تمامی محصولاتتان را از مجموعه ما خریداری کنید زیرا در این مجموعه عرضه به صورت مستقیم بوده و هیچ واسطه ای در کار نمی باشد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای