قره قروت های مایع

عرضه انواع قره قروت مایع با کیفیت

  • قره قروت جز یکی از محصولات لبنی محلی در کشور ما است که در حال حاضر در بسته بندی های بسیار زیبا و شیک از طریق تولید کننده ها به مردم عرضه می شود فروش عمده انواع قره قروت از جمله قره‌ قروت مایع با کیفیت در این مجموعه انجام می گیرد تمامی قیمت های این مجموعه مناسب بوده و شما می توانید بهترین محصولات را از ما بخواهید.

    قره قروت نوشابه ای

    خواص بسیار فوق العاده انواع قره قروت

    قره قروت نوشابه ای

    سایر املاح و مواد مغذی موجود در این فرآورده نیز در فعال‌سازی آنزیم‌ها و ویتامین‌ها، مقاومت بدن در برابر بیماری‌های عفونی نقش موثری دارند از آنجایی که قره‌قروت حاوی اسید‌های آلی است، ضدعفونی‌ کننده لوله گوارش بوده و باعث جلوگیری از رشد باکتری‌های مضر در لوله گوارش می‌شود روش‌های آبگیری مختلفی برای قره‌قروت وجود دارد که ۲ نوع عمده آن شیوه گرمادهی و غربالی است.

    اگر آبگیری به شیوه گرمادهی انجام شده باشد، می‌توان گفت که میزان موادی مانند کلسیم در یک حجم واحد از محصول بیشتر است، اما اگر این آبگیری به روش غربالی صورت بگیرد، ممکن است این مواد همراه آب اضافی غربال شده باشند و نمی‌توان در این مورد با اطمینان صحبت کرد.

    از ویژگی‌های دیگری که برای این خوراکی می‌توان گفت، میزان کلسیم نسبتاً مناسب آن است که حتی در برخی موارد توصیه می‌شود که والدین آن را برای کودکان جایگزین تنقلات ترش‌مزه و مضر دیگر کنند.

    قره قروت از فرآورده های فرعی شیره که به روش سنتی از کشک تولید می شود طبیعت قره قروت سرد و خشکه و خوردن اون باعث تسکین تیزی صفرا و خون می شه و تشنگی رو برطرف می کنه؛ قره قروت برای رفع حرارت معده، کبد، اسهال صفراوی و تب های صفراوی گرم مفیده، مصرف موضعی اون می تونه برای ورم های حاد مفید باشه.

    قره قروت مثل باقی لبنیات برایی پیشگیری از پوکی استخوان خیلی مفیده، قره قروت حاوی پروتئین، کربوهیدرات و چربیه هر ۱۰۰ گرم قره قروت حاوی ۲۴۰ کیلوکالری انرژیه که می تونه بخشی از انرژی مورد نیاز روزانه رو تامین کنه. قره‌قروت حاوی پروتئین، کربوهیدرات و چربیه و نقش ساختاری و استحکامی در بدن به ویژه عضلات داره.

    قره قروت دارای  ویتامین d هست، این ویتامین باعث افزایش جذب کلسیم در بدن می شه و عوارض کمبود کلسیم پیشگیری می کنه؛ همچنین از ابتلا به سرطان روده بزرگ هم جلوگیری می کند.

    کمی قره قروت را بررسی کینم

    یکی از مهم ترین فواید قره قروت این است که برخلاف بقیه ترشی ها پایه لبنی دارد. بسیاری از افراد به دلیل مزه ترش آن است که به خوردن آن علاقمند هستند. قره قروت مانند دیگر لبنیات برای پیشگیری از پوکی استخوان بسیار مفید است. زیرا حاوی پروتئین، کربوهیدرات و چربی زیادی است. باید بدانید هر ۱۰۰ گرم قره قروت حاوی۲۴۰ کیلوکالری مقداری است که می تواند بخشی از انرژی مورد احتیاج روزانه بدن را تأمین کند.

    پروتئین موجود در این فرآورده نقش ساختاری و استحکامی در بدن به ویژه عضلات دارد، به رشد و نمو هم یاری می نماید قند موجود در قره قروت از نوع لاکتوز است که از بهترین قند های طبیعی است و انرژی کمتری نسبت به قند معمولی دارد. لاکتوز در طی فرآیند فراوری قره قروت شکسته شده و به قند ساده تر تبدیل می گردد، بنابراین مصرف قره قروت برای افرادی که دچار عدم تحمل لاکتوز شیر هستند، مسئله ای ایجاد نمی نماید.

    سایر املاح و مواد مغذی موجود در این فرآورده نیز در فعال سازی آنزیم ها و ویتامین ها، مقاومت بدن در برابر بیماری های عفونی نقش موثری دارند. از آنجایی که قره قروت حاوی اسید های آلی است، ضدعفونی نماینده لوله گوارش بوده و باعث جلوگیری از رشد باکتری های مضر در لوله گوارش می گردد. روش های آبگیری مختلفی برای قره قروت وجود دارد که ۲ نوع عمده آن شیوه گرمادهی و غربالی است.

    اگر آبگیری به شیوه گرمادهی اجرا شده باشد، می توان گفت که میزان موادی مانند کلسیم در یک حجم واحد از محصول بیشتر است، اما اگر این آبگیری به روش غربالی صورت بگیرد، ممکن است این مواد همراه آب اضافی غربال شده باشند و نمی توان در این مورد با اطمینان صحبت کرد. از ویژگی های دیگری که برای این خوراکی می توان گفت، میزان کلسیم نسبتاً مناسب آن است که حتی در بعضی موارد توصیه می گردد که والدین آن را برای بچه ها جایگزین تنقلات ترش مزه و مضر دیگر نمایند.

    فروش عمده قره قروت مایع

    فروش ها در این مجموعه به صورت مستقیم بوده و هیچ واسطه ای در کار نمی باشد در این صورت شما می توانید محصولات را به صورت مستقیم از تولید کننده دریافت کنید لازم به ذکر است شما میتوانید محصولات ما را به صورت عمده سفارش دهید جهت خرید عمده همین حالا با ما تماس بگیرید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای