کشک خشک

صادر کننده برتر کشک مایع به انگلستان

  • یکی از این فرآورده‌های لبنی کشک است که به دو روش سنتی و صنعتی تهیه می‌گردد در روش سنتی از جوشاندن و خشک کردن دوغ پس از کره گیری و یا از ماست بدون چربی تهیه می شود کشک دارای تمام خواص شیر است؛ علاوه بر آن میزان کلسیم و پروتئین آن بیشتر از شیر است ما به عنوان صادر کننده برتر انواع کشک در ایران شناخته شده ایمو صادرات بسیاری را به کشور انگلستان داشتیم شما می توانید این محصول را جهت صادرات در تناژ های بالا از ما خریداری کنید.

    کشک مایع 450 گرمی

    از کشک و انواع آن چه می دانید

    کشک دورنگ

    با توجه به این که کشک یکی از غنی ترین منابع پروتئین حیوانی است، بنابراین محیط مناسبی برای رشد و ازدیاد میکروارگانیزم های مختلف است که اغلب سبب مسمومیت می شود بنابراین توجه به موارد ذیل ضروری است:

    •  از کشک های بسته بندی (پاستوریزه) شده که دارای برچسب و مجوز بهداشتی می باشند، استفاده کنید.
    •  کشک را در یخچال نگهداری نمایید و از فروشندگان هم بخواهید همین کار را در مغازه های خود انجام دهند.
    •  تا حد امکان از مصرف کشک مایع باز خودداری کنید و در صورت استفاده ۱۰ تا ۲۰ دقیقه قبل از مصرف آن را بجوشانید تا میکروارگانیزم های آن کاهش یابد.

    کشک دیگ چدنی یا خاکستری
    این کشک را با جوشاندن و تغلیظ دوغ در دیگ های چدنی با روشی مخصوص، به دست می آورند و به همین نام مشهور است. کشک خاکستری از غذاهای مردم خراسان جنوبی است. این کشک پر مایه و سیر کننده است برای استفاده غذایی، پس از خیساندن ماده خشک کشک در آب، مغز گردوی کوبیده را همراه آن می ساییم. هر چه مقدار مغز گردو و مدت زمان ساییدن بیشتر باشد، مایع به دست آمده خوش مزه تر است

    . مایع کشک ساییده را به روغن پیازی که به نعنای خشک معطر شده می افزاییم و پس از قدری جوش آمدن روی حرارت، اشکنه بسیار خوشمزه و مطبوعی به دست می آید. موارد مصرف این کشک مانند کشک سفید است، اگرچه به سبب رنگ تیره آن برای آرایش ظرف غذا یا اضافه کردن به آش و مانند آن مناسب نیست.

    کشک زرد

    این کشک نیز که از غذاهای مردم جنوب خراسان است، به صورت پودر زردرنگ خشکی است که از روزگاران کهن بر جای مانده است. گرد خشک آن برای تهیه نوعی کاله جوش یا حریره، با گوشت قورمه یا بدون آن، در فصل فراوانی شیر تهیه می گردد و برای روزهای سرد زمستان ذخیره می شود.
    در خراسان کشک زرد را با ماست گوسفند درست می کنند. حریره بدون گوشت را می توان به عنوان سوپ پیش از غذای اصلی مصرف کرد. ترید کشک زرد با گوشت قورمه نوعی غذای اصلی است.

    پخش عمده کشک مایع

    کشک مایع

    ما به عنوان پخش کننده عمده انواع کشک مایع در ایران سعی داریم تمامی محصولاترا با بهترین کیفیت و البته پایین ترین قیمت به مشتریان ارائه کنیم شما میتوانید در صورت هر گونه سوال با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

    خریداران عمده و مصرف کنندگان می‌توانند این محصول را در تناژهای بالا از ما خرید کنند جهت خرید عمده همین حالا با ما تماس بگیرید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای