کشک هندسی

صادرات کشک هندسی با قیمت ارزان

  • کشک هندسی قیمت ارزان در کارخانه تولید کشک خشک مشهد، باتنوع چندین محصولی عرضه می شود و کشک به بسته بندی های فله ۱۰ کیلویی و ۱۱ کیلویی عرضه می شوند که هر نمونه کشک هندسی که بخواهید می توانید از سایت کشک ایرانی (کشکینو) سفارش بدهید که در این سایت عمده فروشی این محصولات ارائه می گردد.

    کشک هندسی با طرح دوسرپیچ

    بخشی از تولیدات کشک به تولید کشک دوسرپیچ برمیگردد یک نمونه زیبا و جذاب برای مصرف کنندگانی که برای مصرف کشک تنقلاتی از طرحهای گوناگون استفاده می کنند.

    در تهیه این نمونه کشک از دونمونه خالص و ناخالصی که در آن از نشاسته بهره برده می شود استفاده می شود که در این نمونه شاهد قیمت ارزان تری نسبت به کشک دوسرپیچ کارخانه ای هستیم.

    کشک هندسی

    کشک مشتی ارزان

    نمونه دیگری از کشک که از قدیم الایم در منطقه کرمان و خراسان و کرمانشاه تهیه می شده است مربوط به کشک مشتی می باشد که دارای طرحی شبیه به انگشت است این نمونه کشک هم با قیمت ارزان و با نشاسته فوق تصفیه پودری تهیه می شدند که در تولید کشک کارخانه ای یکی از بیشترین طرح های خریداری شده به حساب میآیند.

    علاوه بر کشک مشتی و کشک دوسرپیچ می توان به انواع کشک های گرد،‌ دورنگ، قره قروتی و سبزیجات می توان اشاره نمود.کشک هندسی

    قیمت کشک های هندسی ارزان

    کشک هندسی ارزان در این سایت از پرفروشترین کشک های خشک ما به حساب میآیند که حتی در امر صادرات نیز می توان گفت یک مورد خوب به حساب می آیند و اکثر کشورهای همسایه از جمله افغانستان و پاکستان اقدام به خرید انواع کشک هندسی می نمایند.

    کشک های مرغوب دیگری نیز در این سایت به صورت عمده به فروش می روند مانند کشک رشته ای، کشک مایع پاستوریزه و انواع قره قروت ها که همگی به دلیل با کیفیت بودن و اطمینان کامل از نظر بهداشت و ارزش های غذایی دارای مشتریان خاص خود هستند.

    کشک هندسی

    صادرات کشک هندسی قیمت مناسب

    صادرات کشک همانگونه که در بالا به آن اشاره شد با قیمت مناسب به بازار های همسایه ارسال می شود که همین امر در اقتصاد ایران کمک خبی می کند و باعث می شود تا تاجران بیشتری در این زمینه با درصد سود بیشتری روی به این سمت بیاورند.

    [box type=”success” align=”” class=”” width=””]تامین عمده کشک هندسی با تنوع طرح ۱۴ نمونه طعم و طرح و سفارش آن در هر اندازه و نمونه ای از جمله مواردی است که از طریق سایت کشکینو برای شما قابل انجام است.[/box]

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای