پخش کننده کشک صالح

شرکت پخش کننده کشک صالح

  • شاید بارها به فکر تعویض برند کشک مصرفی خانه خود افتاده باشید، اما ندانید کدام کشک قیمت مناسب و مزه بهتر و طبیعی تری دارد. پخش کننده کشک صالح با افتخار برای کمک به شما اینجاست.
    کشک خوراکی است که در هیچ شهری از ایران نیاز به معرفی ندارد. کشک با کیفیت هم مزه ی خوبی دارد و هم دارای ماندگاری مناسبی است.
    امروزه کشک کاربرد متفاوتی دارد . آیا از خواص آن اطلاعی دارید؟

    پخش کننده کشک صالح

    خواص کشک

    • مبارزه با پوکی مفاصل و استخوان ها
    • محافظت از پوست در برابر آفتاب سوختگی
    • مناسب برای لاغر شدن
    • کلسیم رسانی به بدن
    • تقویت عضله ها در انواع رژیم ورزشکاری

    اگر سری به سوپر مارکت ها و عطاری ها بزنید متوجه خواهید شد که کشک در انواع خشک و تازه در دسترس است.کشک از جمله مواد غذایی است که هم به عنوان طعم دهنده و هم به عنوان نوعی غذای کامل مورد استفاده قرار می گیرد.
    در شمال ایران آن را با کدوی پخته مصرف می کنند و نام آن را کشکه کدو می گذارند.
    در اصفهان نیز آن را جوشانده و بصورت تلیت با نان و نعنا مصرف می کنند که اصطلاحا به آن کالجوش یا کله جوش می گویند.به لطف آب و هوا و همچنین غنی بودن خاک کشور عزیزمان سالانه صد ها تن کشک با کیفیت و طبیعی در کارخانجات داخلی تولید و عرضه می شود.

    پخش کننده کشک صالح

    صادرات کشک

    خوشبختانه از آنجا که کشک و در کل لبنیات ایران در بین کشور های مختلف بسیار معروف است، تولید کنندگان از این نعمت الهی بسیار بهره می برند. آمار نشان می دهد که در سال ۹۶ مقدار ۱۳۸ هزار تن لبنیات از جمله کره، دوغ، پنیر، کشک و… به کشور هایی چون امارات، روسیه، کانادا، استرالیا، افغانستان و… صادر شده است.
    در ایران یکی از این برندهای محبوب و موفق کشک صالح است. کشک صالح دارای تمامی استاندارد ها و سیب سلامت می باشد که این امر نشان دهنده اعتبار و کیفیت آن است.پخش کننده کشک صالح می داند که مردم ایران، خود دستی بر آتش لبنیات داشته و انتظارات بالایی از آن دارند.
    خبر خوب این است که کشک صالح از تمامی مراحل و آزمایشات سخت سنجش کیفیت و سلامت به خوبی بیرون آمده است.اگر سلامت خانواده تان مهم است، و یا می خواهید برای مجلسی که تصمیم به برگزاری آن دارید کشک متفاوت و خوشمزه ای را خریداری کنید پیشنهاد ما کشک صالح است.
    با خرید از پخش کننده کشک صالح مطمئن باشید که سهمی در حمایت از تولید ملی دارید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای