قره قروت مایع نوشابه ای

شرکت پخش قره قروت مایع به صورت عمده

  • قره قروت مایع فله و وکیوم یکی از انواع قره قروت در بازار فروش است. قره قروت جز محصولات بسیار خوشمزه بود که افراد زیادی به آن علاقمند هستند. این محصول شگفت انگیز در حال حاضر توسط مرکز توزیع کشکینو به فروش می رسد. شما میتوانید تمامی قره قروت های مایع را به صورت عمده از ما خریداری کنید.

    خواص قره یا تلف های خوشمزه

    قره قروت نوشابه ای

    قره‌ قروت یک فرآورده محلی ایرانی است که آن را از ماست یا دوغ تهیه می‌کنند. برای تولید این محصول باید ماست یا دوغ را برای مدت زیادی در معرض حرارت قرار داد. در اثر این حرارت‌ دهی ۲ تغییر عمده در مواد اولیه ایجاد می‌شود. یکی تبخیر بخش عمده آب و دیگری ایجاد تغییرات شیمیایی در پروتئین‌ های موجود در آنها ست. نتیجه این عمل تشکیل یک بافت نسبتا سفت است که به آن قره‌ قروت می‌ گویند.

    مهم‌ ترین فایده قره قروت مایع و جامد این است که برخلاف بقیه ترشی‌ ها پایه لبنی دارد. در عین حال آنچه این محصول را برای مصرف‌ کننده قابل اهمیت می‌کند، طعم ترشی بسیار خاص آن است. که می‌تواند انتظار ذائقه‌ های زیادی را برآورده کند. از ویژگی‌ های دیگری که برای این خوراکی بیان می‌کنند، میزان کلسیم نسبتا مناسب آن است. حتی در برخی موارد توصیه می‌شود که والدین آن را برای کودکان جایگزین تنقلات ترش‌ مزه و مضر دیگر کنند.

    قره‌ قروت مانند دیگر لبنیات برای پیشگیری از پوکی استخوان مفید است. قره‌ قروت حاوی پروتئین، کربوهیدرات و چربی است.

    تلف، قره، قارا  یا قره قروت مایع یکی از فرآورده‌ های فرعی شیر است که به روش سنتی از کشک تولید می‌شود. هر ۱۰۰ گرم قره‌ قروت حاوی۲۴۰ کیلو کالری انرژی است که می‌تواند بخشی از انرژی مورد نیاز روزانه را تأمین کند. قره قروت حاوی پروتئین، کربوهیدرات و چربی است. پروتئین موجود در این فرآورده نقش ساختاری و استحکامی در بدن (به ویژه عضلات) دارد و به رشد و نمو کمک می‌کند.

    قند موجود در قره‌ قروت از نوع لاکتوز است که از بهترین قندهای طبیعی می‌باشد و انرژی کمتری نسبت به قند معمولی دارد. لاکتوز در طی فرآیند تولید قره‌ قروت شکسته شده و به قند ساده‌ تر تبدیل می‌شود. بنابراین مصرف قره قروت مایع برای افرادی که دچار عدم تحمل لاکتوز شیر می‌باشند، مشکلی ایجاد نمی‌کند. از مهم‌ترین خواص قره‌ قروت، درصد پایین چربی آن است که این محصول را به یک محصول رژیمی برای افراد دچار اضافه وزن و چربی خون بالا تبدیل کرده است.

    قره‌ قروت مانند سایر فرآورده‌ های لبنی، حاوی کلسیم است. کلسیم از نرمی استخوان در کودکان و پوکی استخوان در بزرگسالان پیشگیری می‌کند. و باعث استحکام دندان‌ ها و تنظیم رشد و تقسیم سلول‌ های پوششی لوله گوارش می‌شود.

    قره قروت مایع نوشابه ای

    توزیع انواع قره قروت مایع

    قره قروت مایع نوشابه ای

    ما به عنوان توزیع کننده قره قروت مایع در ایران سعی داریم بهترین نوع این محصول را در اختیار مشتریان قرار دهیم. هم خرید درستی را تجربه کنند و هم اطمینان از ما پیدا کنند. مورد دوم این است که تمامی محصولاتی که از ما خریداری می‌کنید کیفیت لازم را داشته اند.

    فروش عمده انواع کشک و قره قروت خالص و ناخالص از طریق تماس با مشاوران مجموعه کشکینئ امکان پذیر شده است.

    سوالات متداول:

    • این محصولات از چه حجمی عمده محاسبه می شود؟

    فروش انواع قره قروت خالص و سفید حداقل از وزن ۵۰ کیلو فله و یا ۳ کارتن به عنوان عمده به فروش می رسد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای