خرید کشک کامبیز

خرید کشک کامبیز با بسته بندی شیرینگ

  • خرید کشک کامبیز آن هم با بسته بندی شیرینگ به چه معناست!شاید برای شما سوال شده که چه کمکی خرید این نوع بسته بندی به مشتری میکند؟ ابتدا بهتر است درمورد این محصول صحبت کنیم.

    خرید کامبیز کشک

    کشک کامبیز 50 سالگیت مبارک

    این شرکت جزء اولین تولید کنندگان کشک و شاید به جرات بتوان گفت اولین شرکت تولید کشک در ایران می باشد که با شراکتی 50 ساله آغاز به کار کرد.آنچه باعث رشد این دو شریک در این سالها شد صداقت و تمرکز در ارتقاء کیفیت محصول کشک آنها بود.

    بسته بندی کشک کامبیز در ابتدا بوسیله ظروف شیشه ایی و با دستگاه انجام نمی شده.کاملا سنتی و بومی بوده است رفته رفته با وارد شدن ظروف شیشه ای از خارج توانستند کارخود را گسترش دهند.

    قابلیت استفاده از بسته بندی شیرینگ برای ظروف شیشه ای از به صرفه ترین روشهای بسته بندی به حساب می آید که با پلاستیکی محکم کشک ها را دربسته ای 12 تایی قرار میدهند و با دستگاه این پلاستیک محکم را دور شیشه ها حلقه میکنند که در هزینه و نگهداری بهتر ظروف شیشه ای کارآمد تر است. انواع کشک پاستوریز که در شرکت کامبیز تولید می شود

    محصولات کشک کامبیز

    شرکت کامبیز در تولید کشک توانسته است با کیفیت یکسان سه نوع بسته بندی کوچک،متوسط و بزرگ به بازار عرضه کند که با توجه به نیاز مشتری خریداری می شود.

    1. کشک 230 گرمی
    2. کشک 500گرمی
    3. کشک680 گرمی

    خرید کشک کامبیز

     

    پروتئین کشک چقدر است

    با بررسی های پزشکان و متخصصان تغذیه مشخص شده که،مصرف پروتئین آب پنیر،و یا انواع کشک  قدرت، اندازه و توده عضلانی بدن را افزایش می دهد ،

    پودر پروتئین آب پنیر، در میان ورزشکاران رشته های قدرتی طرفداران بی شماری دارد. این پروتئین سرشار از مواد مغذی و اسیدهای آمینه است. اما برخی از افراد به دلیل این که دستگاه گوارش شان لاکتوز را تحمل نمی کند، نمی توانند کشک و آب پنیر کم نمک و یا تخم مرغ مصر کنند.

    برای مصرف پروتئین آب پنیر ویا کشک اندازه مشخصی تعیین نشده است. برای تعیین دوز مناسب مصرف باید با پزشک مشورت کرد

    خرید کشک کامبیز

     

    بیماران کلیوی و افرادی که به شیر حساسیت دارند، می توانند از کشک پاستوریزه و یا کشک خشک استفاده  کنند.

    نحوه خرید کشک کامبیز

    برای خرید عمده کشک پاستوریزه و دیگر انواع کشک نیاز به دریافت قیمت عمده و مناسب خواهد بود و فعالیتهای این سایت اینترنتی به عنوان یکی از روش های حذف واسطه و عرضه مستقیم کشک به حساب میآید.شما می توانید با مشاورین فروش ما در ارتباط باشید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای