خرید قره قورت سنتی و صنعتی

خرید کشک وقره قروت سنتی و صنعتی به صورت عمده

  • خرید قره قروت سنتی آن هم به صورت اینترنتی امروزه یکی از جدید ترین راههای ارتباطی بین مشتری و خریدار است. رشد این نوع خرید آنلاین روبه افزایش است.سایت کشکینو در این حوزه به صورت خرید و فروش قره قروت سنتی و صنعتی فعالیت می کند.

    آنچه که خرید قره قورت سنتی و صنعتی به صورت اینترنتی را افزایش داده کیفیت و رضایت مشتری در این نوع خرید است.

    خریدقره قورت

    رضایت مشتری

    [toggle title=”اشاره ای به قره قورت ” state=”open”]بهتراست در این زمینه ابتدا به انواع قره قورت اشاره کنیم.[/toggle]

     

    انواع تولیدقره قروت موجود دربازار

    1. قره قورت سنتی
    2. قره قورت صنعتی
    • در انواعقره قروت سنتی همانطور که از اسم آن پیدا است تمام مراحل آن توسط افراد بومی و دامداران کوچک محلی صورت می گیرد. که تولید قره قورت در این روش محدود به چند کیلو می باشد. این قره قورت ها از لحاظ طعم فوق العاده ترش و لذیذ هستند. و رنگی عسلی تا قهوه ای تیره را شامل می شوند.

     

    • قره قورت صنعتی بوسیله دستگاههای مجهز و مکانیزه در تولید انبوه بدست می آیند. که میزان تولید این کشک ها در روز به تناژ می رسد.این قره قورتها رنگی تیره دارند و در بسته بندیهای متنوعی وارد بازار می شوند.از لحاظ طعم، ترش می باشند.و اصول بهداشتی بودن آنها بیشتر رعایت می شود.چرا که وزارت بهداشت نظارت کامل بر آنها دارند.

    خرید قره قورت سنتی و صنعتی

    راههای تشخیص قره قروت اصل از تقلبیخرید قره قورت سنتی و صنعتی

    شاهدیم بعضی از تولید کنندگان زیر پله ای اقدام به تولید قره قورت و کشکی می کنند که در آنها نمک و آرد و یا حتی نشاسته اضافه می شود. این کار برای کم کردن هزینه ها می باشد. هرچند کیفیت و سطح کلسیم و پروتئین قره قورت و کشک پائین می آید.اما ضرری با یکبار مصرف برای مصرف کننده ایجاد نمی کند. تغییر رنگ قره قورت به قهو ای کدر و رو به سفید و نسکافه ای و طعم آن که در دهان در مدت زمان طولانی تری باقی می ماند از علائم تشخیص قره قورت تقلبی می باشند. قره قورت اصل بلافاصه در دهان آب می شود.و ترشی لذت بخشی مانند لیمو ترش دارد.

     

     

    نحوه خرید قره قروت ها به صورت عمده

    این سایت توانسته انواع قره قروت ها را به صورت عمده و با قیمت مناسب و بدون واسطه به مشتریان خود ارائه دهد. شما می توانید با تماس به کارشناس فروش سایت از قیمت عمده انواع قره قورت مطلع شوید و بر حسب نیاز مشتریان خود خرید خود را نهایی سازید.

    خرید قره قورت صنعتی

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای