خرید کشک و قره قورت اینترنتی

خرید کشک و قره قروت اینترنتی

  • خریدکشک و قره قروت با اینترنت امروز به سرعت رو به افزایش است چراکه ارتباط اینترنتی باعث شده که مشتریان برای خرید و فروش یک محصول سفرنکنند و متحمل هزینه و زمان زیاد برای سفر نباشند.

    سایت کشکینو در این راستا قدمهای بزرگی برداشته و نیاز شما را در زمینه خرید و فروش کشک و قره قورت به صورت عمده رفع نموده است.

    در ابتدا با انواع کشک و قره قورت سایت کشکینو آشنا می شویم.

    انواع کشک وقره قروت چهارمحال و بختیاری

    خرید کشک و قره قورت

     

    [toggle title=”کشک خب” state=”open”]کشک ها بدون آرد و نشاسته میباشند و تامین علوفه حیوانی آنها از مناطق بکر چهارمحال و بختیاری تهیه شده که نشان از کیفیت عالی شیر میدهد.[/toggle]

    نحوه خرید اینترنتی از ما

    خرید و فروش کشک اینترنتی

    شما انواع کشک وقره قروت درسایت کشکینو را می توانید با انتخاب نمونه مورد نظر از روی عکس به مشاورین ما اعلام نمائید و خرید خود را سفارش بدهید. قیمتها براساس نوع کشک وقره قورت  انتخابی به صورت کیلوئی و عمده محاسبه می شود.

    کشک خب چه کشکی است

    برای شناخت یک کشک خب از یک کشک بی کیفیت شما می توانید به بوی کشک و مغز کشک خشک توجه کنید.بوی تازه و ملایمی که کشک ها با هم دارند برمیگردد به تغذیه دام از مراتع و اینکه چه علفی را خورده اند. اما در همه کشک ها بوی ملایم و مغز کرم رنگ آن نشان از کیفیت خب کشک میدهد. هرچه میزان رنگ کشک رو به سفیدی کامل برود در ترکیب کشک از آرد و نشاسته بهره برده شده است.!

    کشک خشک محلی

     

    منبع :ikashk.ir

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای