خرید کشک ملوند

خرید کشک ملوند و قره قروت ۸۰ گرمی

  • خرید کشک ملوند که با بسته بندی های متنوع گرمی تولید می شود را می توانید برای از طریق این سایت سفارش دهید.چراکه بهترین قیمت ها را از این طریق دریافت می کنید. و سودی خبی را برای کسب وکار خود رقم می زنید.

    یکی از تولید کنندگان خوب در صنعت تولید کشک خشک کارخانه ای در ایران، مربوط به شرکت عسلی مادمی باشد که ارائه دهنده بهترین نمونه کشک های بسته بندی گرمی می باشد.
    که این تنوع طرح و نوع بسته بندی برای جذب کودکان و حتی بزرگسالان باعث شده است که همواره به مشتریان این نمونه محصول  همه روزه افزوده شود.خرید کشک ملوند

    کشک جعبه ای ملوند

    کشک های جعبه ای ۸۰گرمی ملوند به عنوان یکی از تاژ ترین نمونه محصولات این شرکت محسوب می شوند که در دسته کشک خشک رشته ای قرار می گیرد.

    در این نمونه کشک ها از دو مزه متفاوت بهره برده شده است که با توجه به سلیقه مشتری اقدام به خرید این نمونه کشک ها می کنند.

    1. کشک جعبه ای نمکی
    2. کشک جعبه ای زیره

    ابعاد این نمونه محصول ۱۵*۱۰ سانتی مترم ی باشند که در وزن ۸۰گرم بسته بندی شده اند. که در کارتن های ۲۴ عددی بسته بندی می شوند.

    نمونه این محصولات به صورت خالص  تهیه می شوند و دارای علامت سیب سلامت و ارزش غذایی می باشد. و آنچه از اهمیت بالای برخوردار است از سدیم کاهش یافته در آن خبر می دهد که این امر در بدن به میزان لازم وجود دارد و در کشک هم مانند نمک کنترل شده استفاده می شود.

     کشک لیوانی ۸۰گرمی

    نمونه ای دیگر از کشک های ملوند که در بسته بندی های لیوانی تولید می شوند.

    وزن آنها ۸۰گرم و ابعاد آنها ۱۰ سانتی متر می باشند .

    دارای دو طعم

    1. کشک رشته ای ساده
    2. کشک رشته ای زیره

    که در کارتن های ۲۴ عددی بسته بندی می شوند .خرید کشک ملوند

    کشک پذیرایی و لقمه ای

    یکی از جدید ترین نمونه کشک های موجود در بازار کشک های پذیرایی این برند بزرگ می باشد.

    این نمونه کشک ها در قالبهای مستطیلی ۹ گرمی تهیه می شوند و در دو طعم ساده و زیره می باشند. این نمونه کشک ها دارای بسته بندی های جداگانه دوسرپرس می باشند و مصرف انها به صورت یک نفره و تنقلاتی است.

    نوع بسته بندی این نمونه کشک های لقمه ای به دو صورت است .

    1. کشک پذیرای فله در کارتن های ۴ کیلویی
    2. کشک پذیرایی باکسی ۷۰عدد ی

    ملوند علاوه بر نمونه کشک های بسته بندی صادراتی دارای نمونه کشک های فله با قیمت مناسب و با کیفیت نیز می باشد.

    خرید کشک ملوند

    انواع کشک های فله ملوند

    فروشندگان درخرید کشک ملوند این مسئله را به خبی درک کرده اند که متقاضیان کشک علاقمند هستند که برای استفاده از کشک از طعم ها و طرح های متنوع بیشتر لذت ببرند به همین منظور دست به تولید انواع کشک زده است. و نیاز مخاطبین را خود را برطرف نمود است.

    در این راستا ملوند علاوه بر کشک های بسته بندی خشک از کشک فله هم بهر برده است مانند

    1. کشک دورنگ
    2. کشک رشته ای ساده
    3. کشک رشته ای شیرین بیان
    4. کشک رشته ای زیره
    5. کشک خالص خشک
    6. کشک گرد

    تمامی این نمونه کشک های ملوند براساس روش های خاص تولید می شوند .که همگی در بسته بندی های ۱۰کیلویی روانه بازار می شوند.

    در نمونه کشک خشک خالص شاهد هستیم که می توان به جهت صادرات استفاده نمود و با بسته بندی های صادراتی محصولی ارزنده به جهت ارسال به دنیا را داشته باشیم.خرید کشک ملوند

    آیا کشک صادرات دارد؟

    خوشبختانه شرکت ملوند در این زمینه توانسته است موفقیت های چشمگیری داشته باشد.

    کشک یک محصول سنتی است که ایرانیان مقیم کشورهای دیگر به این محصول علامند هستند. به همین منظور برای بحث صادارت ملوند با دارا بودن مجوز های لازم در این زمینه توانسته است خوش بدرخشد.

    به همین منظور چنانچه قصد دارید از این نمونه محصول برای صادرات استفاده نمائید برای دریافت اطلاعات بیشتر با گروه بازرگانی کشکینو می توانید تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمائید.

    خرید کشک ملوند

    انواع نمونه کشک های صادراتی

    در این خصوص باید گفت به دلیل لازم بودن انواع مجوزهای بهداشتی و گواهی های صادراتی در این زمینه خرید کشک ملوند و کشک قیطران در این زمینه توانسته اند این مجوزها رادریافت کرده و در زمینه کشک فله گرد،رشته ای و دوسرپیچ و همچنین بسته بندی های گرمی مجوز به دریافت این نمونها شوندو برای صادرات آمادگی خود راهمواره داشته باشند.

    ملوند وقره قروتهای بسته بندی

    کیفیت عالی و قیمت مناسب محصولات ملوند باعث افزایش فروش دیگر محصولات ملوند شده است که در این زمینه قره قروت های کوچک و دیگر نمونه ای در این زمینه فروش این مجموعه را بیشتر کرده است.

    برای آشنایی بیشتر به این نمونه محصولات ترش و دلچسب درادامه به انواع آن اشاره می کنیم.

    • قره قروت تخته ای
    • قره قروت نوشابه ای
    • قره قروت مایع
    • قره قروت تمشکی پذیرایی
    • قره قروت ساده پذیرایی
    • قره قروت تبلتی
    • قره قروت قلبی

    خرید کشک ملوند

    تمامی این نمونه قره قروتها دارای علامت سیب سلامت و ارزش غذایی هستند که با بسته بندی های زیبا و شکیل به بازار ارائه می شوند.

    قره قروت قلبی

    این نمونه محصول به دلیل طراحی جذاب و وزن کم آن بسیار پر طرفدار است و بیشترین مشتریان آن دانش آموزان مدارس می باشند. و بایک خرید به جهت آموزش و پروش و پخش در مدارس  گزینه مناسبی به شمار می آید.

    • وزن : ۸۰گرم
    • تعداد در کارتن :۳۶ عدد
    • قیمت مصرف کننده : ۳۰۰۰

    خرید کشک ملوند

     قره قروت نوشابه ای

    در تهیه این نمونه قره قروت از قره قروت مایع استفاده شده است که بیشتر برای چاشنی سریع به غذا از آن استفاده  می شود .و علاوه برا این به صورت تنقلاتی هم از آن بهره برده می شود

    • وزن :۳۵ گرم
    • تعداد در کارتن : ۱۵۰ عدد
    • قیمت مصرف کننده :۱۰۰۰خرید کشک ملوند

    قره قروت پذیرایی

    نمونه ای جذاب و کوچک که برای مصرف آنی و تنقلاتی می باشد .بسته بندی شکلاتی و حجم کم آن باعث شده است که هر مغازه دار،بنکدار و فروشگاهی از این نمونه در محصولات خود داشته باشد چرا که برای مشتریان بسیار جذاب و پر مصرف می باشد.

    • وزن : ۷ گرم
    • تعداد در کارتن : ۶۰۰ عدد
    • وزن کارتن : ۵ کیلو

    قره قروت مایع

    این نمونه قره قروت در دوطعم ترش ساده و ترش تمشکی تهیه می شود و برای مصرف در آش و غذاهای ایرانی ترش مزه استفاده می شود هر چند به صورت مصرف شخصی با استفاده از قاشق از آن می توان لذت برد.

    • وزن : ۱۰کیلو یی و ۴ کیلویی
    • نوع بسته بندی : سطلی و کارتنی

    خرید کشک ملوند

    سفارش انواع محصولات ملوند

    سفارش کشک و قره قروت ملوند در بازار ایران و حتی جهان،‌از این مزیت برخوردار است که شما به راحتی و یکجا با انواع مدل ها و نمونه های مختلف به صورت یکجاو یکژارچه آشنا می شوید.
    و چنانچه بخواهید محصولی را سفارش بدهید این امر به راحتی امکانن پذیراست.

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]در فعالیت های تجاری،یک نکته مهم وجود دارد و آن این است در بحث خرید عمده کشک و قره قروت درصد تخفیف قرار داده می شود که بر اساس میزان حجم سفارش صورت می گیرد.[/box]خرید کشک ملوند

    قیمت کشک و قره قروت ملوند

    چنانچه قصد خرید عمده این نمونه محصولات راداشته باشید، محصولات شرکت ملوند می تواند انتخاب ایده عالی باشد. که دسترس پذیری برای سفارش تمام محصولات را امکان پذیر نموده است. همه مشتریانی که این نمونه کشک و قره روت را انتخاب می کنند به دنبال ارزان بوده این محصول هستندچرا که مسئله ای مهمی است و عامل مهمتری در سود بیشتر به حساب می آید.

    سفارش خرید کشک ملوند ۸۰ گرمی عمده

    برای راحتی حال مشتریان در خرید کشک ملوندو قره قروت محصولات عسلی ماد به صورت اینترنتی و مستقیم از درب کارخانه عرضه می شوند،که این مسیر همکاری، به ارائه قیمت های رقابتی کمک موثری می نماید.

    چنانچه بخواهید ارزان قیمت ها را سفارش دهید از طریق پل های ارتباطی مجموعه کشکینو می توانید اقدام نمائید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای