قره قروت خب

خرید عمده قره قروت خب محلی

  • خرید قره قروت خب محلی به صورت عمده  برای مصارف تهیه کشک دورنگ و کشک قره قروتی صورت می گیرد. این نمونه قره قروت ها از کمترین ناخالصی برخوردارند.

     قره قروت خب  قره قروت خب

    قره قروت خب محلی چه قره قروتی است

    قره قروت خب به قره قروتی گفته می شود که تمام مراحل پخت ان به صورت کامل و بدون مواد افزودنی (آرد )تهیه شود در این نمونه قره قروت رنگ ،نرمی و بوی تازه آن را می توان از دیگر نمونه قره قروتها ناخالص تشخیص داد. این نمونه قره قروتها به دو رنگ اصلی تهیه می شوند.

    1. رنگ تیره
    2. رنگ عسلی یا سفید

    قره قروت خب

    • در نمونه عسلی و متمایل به سفید مدت زمان ان زیادتر بوده و با حرارات کم شعله رنگ آن متمایل به [highlight color=”yellow”]سفید و عسلی[/highlight] می شود.
    • در نمونه رنگ تیره میزان زمان پخت آن به همان میزان قره قروت عسلی می باشد.با این تقاوت که در آفتاب قرار داده می شود تا رنگ آن تیره تر شود. قره قروت خب

    قیمت خرید قره قروت عمده

    برای خرید قره قروت خب محلی دو سوال برای خریداران مطرح است .[highlight color=”yellow”]کیفیت و قیمت[/highlight]

    قیمتها همواره براساس کیفیت محصولات متغیراست. با توجه به افزایش و نوسانات قیمت در همه نوع محصول لبنی، خریداران عمده این محصولات باید از قیمت روز این محصول اطلاعات کافی داشته باشند. شما می توانید قیمت روز این محصولات را از طریق مجموعه کشکینو مطلع شده و خرید راحتر و بدون واسطه ای را تجربه کنید.

    قیمت این محصول در اواخر سال ۱۳۹۷ از ۵۵۰۰ به صورت عمده و در تناژ بالا محاسبه شده است. که برای اطمینان از قیمت نهایی و به روز می توانید با مشاورین ما ارتباط بگیرید.

     قره قروت خب

    قیمت گذاری برای قره قروت به چند عامل بستگی دارد

    • ازچه شیری تهیه شده است شیر گاو یا شیر گوسفندی
    • آیا دارای مواد افزودنی مانند آرد می باشد.
    • میزان خرید مرد نیاز بالای۱تن می باشد یا کمتر

    قیمت قره قروت ها را براساس این فاکتورها قیمت گذاری می کنند.

    خرید عمده قره قروت خب

    خریداران محترم برای خرید عمده این محصول از درب کارخانه به صورت مستقیم می توانید با مشاورین مجموعه غذایی کشکینو تماس گرفته و اطلاعات لازم جهت خرید بهتر و به صرفه تر را جویا شوید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای