خرید اینترنتی کشک

خرید اینترنتی کشک محلی به صورت عمده

  • خرید اینترنتی کشک از آسان ترین راهها می باشد.چنانچه کشک محلی به صورت عمده خرید اینترنتی شود،باعث کم شدن هزینها ی حمل و زمان می شود.

    بیشتر ما ایرانیان علاقه خاصی به کشک داریم. و از آن در غذاهای محلی خود (آش رشته،آش کشک،کشک و بادمجان و…) به وفور استفاده می کنیم.یکی از دغدغه‌های مصرف‌کنندگان همیشگی این کشک محلی،خرید کشک ازمنطقه ای خاص ایران است. گاه پیش می آید هموطنانی در کشورهای مقیم هستند و به کشک فلان منطقه که زمانی در آنجا زندگی می کردندد علاقه دارند. که  همین امر باعث شده به خرید کشک محلی از طریق اینترنت روی بیاورند. و یا نمونه های دیگر…

    انواع کشک در ایران وجود دارد که به صورت کلی به دو نمونه اصلی تقسیم می شوند.

    انواع کشک ایران

     

    1. کشک خشک که شامل چندین نمونه می باشد
    2. کشک پاستوریزه که در وزن های متفاوت در بازار ارائه می شوند.
    خرید اینترنتی کشک

    انواع کشک خشک

    کشک پاستوریزه

     

    یکی از سوالات رایج مشتریان ما طریق جوشاندن کشک می باشد.

    جوشاندن کشک به چه صورت است

    1. طریقه جوشاندن کشک خشک ساییده شده: بنا به گفته مادران قدیم کشک خشک را بعد از ساییدن در ظرفی ریخته و برای از بین بردن میکروب‌های آن به مدت ۲۰ دقیقه می جوشانید. تا به میزان جوش خود برسد. نکته جالب اینجاست که مادران قدیم یک تکه نان در آن می انداختند تا کشک حالت سفت و غلیظ خود را حفظ کند. البته این مسئله همیشه اتفاق نمی‌افتد. اما برای اطمینان این کار را انجام می دهند.
    2. طریقه جوشاندن کشک پاستوریزه: کشک پاستوریزه را به میزان لازم در ظرفی با آب مخلوط می‌کنند تا حال تا حالت غلط مناسبی به خود بگیرد یعنی برای هر قاشق یک لیوان متوسط آب در نظر گرفته می شود سپس به مدت ۲۰ دقیقه جوشانده تا مثل شیر بالا بیاید و با آن نعنای داغ به همراه پیاز اضافه می‌کند تا سردی حاکم بر آن گرفته شود

    خرید اینترنتی کشک

    خرید اینترنتی کشک محلی به چه صورت انجام میگیرد

    چنانچه شما بخواهید محصول مورد نظرتان را انتخاب نماید، می توانید باکارشناسان ما در خرید عمده آن مشاوره بگیرد. خوشبختانه ما توانسته ایم از اکثر نقاط  ایران انواع کشک را درمجموعه فراهم کنیم و انتخاب محصولی با قیمت مناسب و ارزان و با کیفیتی ارائه نمائیم.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای