قره قروت سنتی ارزان

بهترین فروشگاه عرضه قارا سنتی کیلویی

  • قره قروت ترش با طعم بی نظیر خود فروش بالایی دارد. این فروشگاه در کنار انواع کشک و قره قروت کارخانه ای، عرضه قارا سنتی را نیز در دستور کار دارند.

    قره قروت از قدیمی ترین مواد خوراکی است که در گذشته برای مصارف خوراکی، غذایی و حتی پذیرایی مورد استفاده قرار می گرفته است. به دلیل تنوع مصرفی قره قروت از فروش و محبوبیت بالایی برخوردار است.

    مشخصات قارا سنتی مرغوب و صادراتی

    قره قروت سنتی به روش های گوناگون تولید می گردد. این محصول از حرارت آب ماست، آب پنیر یا دوغ تولید می گردد. قره قروت سنتی ما نیز از آب ماست و بدون نمک تولید می گردد.

     

    تولید کنندگان قره قروت باکیفیت، با استفاده از مواد اولیه مرغوب و بدون ناخالصی آرد، بهترین قره قروت صادراتی را تولید می کنند. خریداران قره قروت سنتی عمده این محصول را با حجم بالا برای مصارف تولیدی خریداری و راهی کشور های هدف می کنند.

    قارا سنتی با قیمت ارزان و کیفیت بالا خود، توانسته جایگاه خود را به عنوان مواد اولیه باکیفیت در بسیاری از تولیدات به دست آورد. علاوه بر ایران، کشور هایی نظیر افغانستان و کشور های همسایه از خریداران قره قروت عمده سنتی می باشند.

    قره قروت کیلویی سنتی در سطل های ۱ کیلویی با رنگ تیره تولید می شوند. تولید حجم تناژ این تلف سنتی برای صادرات انجام می شود. مجموعه کشکینو به عنوان تولید کننده این قره قروت صادراتی اقدام به تولید و توزیع این محصول از طریق باربری در سطح کشور نموده است.

    فروش عمده بهترین قره قروت کیلویی

    کشکینو علاوه بر قارا سنتی کیلویی انواع قره قروت خالص و ناخالص کیلویی و گرمی را بین تولیدات خود دارد. کیفیت و تنوع بالا اصل اول فعالیت ما مبی باشد.

    قره قروت کارخانه ای

    در درجه اول شناخت محصول برای خرید الزامی است. برای ثبت سفارش و آشنایی با انواع کشک و قره قروت می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

    سوالات متداول:

    • فروش به صورت یک کیلویی هم دارید ؟

    کشکینو تولید کننده و عرضه کننده عمده این محصولات می باشد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای