تولید کننده کشک مایع

برترین تولید کننده کشک مایع دربازار ایران

  • تولید کشک مایع فرآیند زیادی داشته و به زمان زیادی نیاز دارد. کشک از پر استفاده ترین محصولات لبنی در بین خانواده های ایرانی می باشد که با آن انواع غذاهای خوشمزه مانند کشک بادمجان و کله جوش درست می کنند. از آن جا که کشک ها از تغلیظ دوغ ها تهیه می شود دارای طعمی ترش مزه بوده که بسیار مورد پسند ایرانی ها می باشد.

    کشک از محصولات لبنی بوده که از جوشاندن، تغلیط و خشک کردن دوغ به دست می آید. پیش از تبدیل دوغ به کشک چربی های آن گرفته شده و به همین دلیل فاقد چربی می باشد و یا این که این محصول را از ماست بدون چربی درست می کنند.نگهداری این محصول کار سختی نبوده و تنها کافیست آن را در جای خشک و خنک قرار دهید.تولید کننده کشک مایع

    این محصول لبنی دارای خاصیت های بسیار زیادی است که از جمله مهم ترین خواص کشک می توان به جلوگیری از پوکی استخوان اشاره کرد. این محصول لبنی ارزش غذایی بسیار زیادی دارد که می تواند مقداری از ویتامین ها و پروتیٔین های بدن را تامین کند.

    کشک ها در انواع مختلفی موجود هستند که تمامی کشک ها ماهیت و مواد به کار رفته در آن ها یکسان بوده و تنها در نحوه جوشیدن و تهیه با یکدیگر تفاوت دارند.

    انواع کشک های موجود در ایران

    انواع کشک در ایران در مناطق مختلف وجود دارد که در اینجا به اختصار توضیح میدهیم.

    • کشک زرد

    کشک زرد در جنوب خراسان رایج می باشد و با استفاده از آن غذاهای محلی خوشمزه ای تهیه می کنند. دلیل زرد بودن این کشک استفاده از زردچوبه در هنگام جوشاندن می باشد.

    • کشک خاکستری

    کشک خاکستری به دلیل جوشاندن دوغ در ظرف های چدنی به آن کشک چدنی نیز می گویند. ساکنین خراسان جنوبی از این کشک برای پخت غذاهایشان استفاده می کنند.

    • لور

    به کشک تازه بی نمک، کشک لور می گویند. این کشک را ساکنین جنوب ایران با خرما میل می کنند. این کشک به دلیل فاقد چربی و نمک بودن برای افرادی که رژیم دارند و یا به بیماری خاصی مبتلا هستند، بسیار مناسب می باشد.

    • خشکو

    خشکو کشکی کوبیده و الک شده می باشد که به صورت خشک نمی توان آن را مصرف نمود. ساکنین جنوب ایران این خشکو را خیسانده و با خرما میل می کنند. خشکو خیسانده شده مانند کشک ساییده شده است که کمی زبر می باشد.

    • سویا کشک

    سویا کشک همان طور که از نام آن پیداست، از کشک به همراه سویا تهیه می شود. این کشک به دلیل استفاده سویا در تهیه آن دارای ارزش غذایی بسیار زیادی می باشد. از سویا کشک می توان به عنوان یک وعده غذایی کامل استفاده کرد.تولید کننده کشک مایع

    برترین تولید کننده کشک مایع در بازار ایران

    کشکینو برترین تولید کننده کشک مایع در ایران محسوب می شود. این کشک به صورت کاملا تخصصی و بهداشتی تهیه شده و طعمی عالی و فوق العاده دارد. کشکینو مرغوب ترین و بهترین کشک های صادراتی را تولید کرده و دارای تمامی مجوزهای بهداشتی از سازمان غذا و دارو می باشد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای