کشک وقره قروت

بازار عمده کشک وقره قروت | غرفه کشکینو

  • کشک وقره قروت دو محصول لبنی پر فروش و خوشمزه در بازار هستند. فرایند تولید نزدیک و مشابه این دو محصول موجب شده است تا کشکینو اقدام به تولید و فروش مستقیم این دو محصول پر تقاضا نماید.

    در این مقاله به معرفی مختصر نمونه های مختلفی از محصولات عرضه شده توسط کشکینو می پردازیم. معرفی انواع کشک وقره قروت، فرایند تولید نمونه ها، بیان نحوه فروش و … از موضوعات محوری این مقاله هستند.

    مشخصات و نحوه تولید کارخانه ای

    انواع کشک به دو صورت کارخانه ای و سنتی تولید می شود. کشک با طرح های مختلف و ترکیبات گوناگونی در بازار عرضه می شود. تولید کنندگان بهترین کشک تنقلاتی و کشک خالص خشک و مایع خالص در کشکینو انواع کشک صادراتی با کیفیت را تولید می کنند.

    کشک صادراتی

    کشک های تنقلاتی ما از ماست، پودر آب پنیر، نمک، قره قروت و نشاسته تولید می شود. در مقابل کارخانه های ما کشک ۱۰۰% خالص بدون نمک را به روش پاستوریزه تولید کرده است. از  هر ۱۳ کیلو ماست ۱ کیلو کشک مرغوب خالص به دست می آید.

    تولید انواع کشک وقره قروت با کیفیت و تضمینی در مجموعه ما صادرات این دو محصول را آسان کرده است. سالانه حجم بالایی از این بهترین کشک ها به خارج از ایران صادر می گردد.

    انواع قره قروت کارخانه ای را بهتر بشناسید

     قره قروت کارخانه ای، از پر فروش ترین نمونه ها در بازار است. نمونه ی کارخانه ای، همچنین به فروش بیشتر و صادرات کمک زیادی کرده است.

    تلف سفید ناخالص و کشک وقره قروت بدون نمک خالص ما نیاز بازار تامین کرده است. تلف خالص از آب پنیر و بدون نمک تولید می شود. قره قروت سفید نیز از آب پنیر، نمک، آب و اسید سیتریک تولید می گردد.

    قارا ی سفید چاشنی اصلی غذا های سنتی در رستوران هاست و تلف خالص نیز علاوه بر مصارف خوراکی به عنوان مواد اولیه در تولیدات خوراکی و حتی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

    فروش عمده انواع کشک وقره قروت صادراتی

    خرید و فروش این دو محصول به روش جدید یا همان فروش آنلاین، کاهش قیمت شدید آن ها را به همراه دارد. این فروش مطابق روز انجام می گیرد و نتیچه ی آن حذف واسطه و قیمت ارزان کشک و قره قروت است.

    دسترسی آسان و کاهش هزینه های جانبی هم دو مزیت دیگر فروش اینترنتی به حساب می آید. تنوع بالا و تامین تناژ را نیز به این مزایا اضافه کنید، با این حساب نتیجه خرید آنلاین، کاملا واضح است.

    کشک ارزان قیمت

    سوالات متداول:

    • برای شناخت محصولات شما چگونه با شما ارتباط بگیریم؟

    مشاوران مجموعه از طریق فضای مجازی و طی ساعات کاری مشخصیف پاسخگوی شما عزیزات هستند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای