کشک موسیر اصفهان

کشک موسیر اصفهان با خرید و فروش عمده

  • کشک موسیر اصفهان از پرفروشترین نمونه کشک ها می باشد.کشک موسیر با خواصی که برای سلامتی بدن دارد،دارای فروش عمده ای است که با قیمت های رقابتی در این سایت انجام می شود.

    تنوع کشک امروز زبان زد شده است که بسته به نوع ترکیب کشک با گیاهان دارویی مثل پونه،موسیر کوهی و زیره شاهد آن هستیم که این خوراکی ترش مزه لذیذ نیز تغییر میکند.به همین منظور شما با انتخاب انواع کشک های کارخانه ای با بهترین قیمت می توانید سفارشات خود را از طریق باربری ارسال نمائید.

    خرید کشک موسیر

    موسیر چیست

    گیاهی شبیه به پیاز با طبیعتی گرم است که بوی نسبتا مطبوعی در مقایسه با سیر دارد.سرشار از ویتامین c،کلسیم ،آهن و پروتئین است.موسیر در ترکیب با کشک باعث شده تا یک منبع عالی غذایی با فواید دو چندان در کنار هم تشکیل دهند و به استحکام استخوان ها کمک نمایند.

    خرید کشک موسیر

    خواص موسیر

    1. پیشگیری از بیماریهای عفونی
    2. کمک به استحکام استخوان ها
    3. کمک به هضم راحت غذا
    4. ترمیم کننده زخم و تسکین دهنده التهاب کبد و طحال
    5. افزایش دفع ادرارو تقویت میل جنسی

    در کنار خبی های موسیر در کشک بهتراست ازمضرات آن هم یادی کنیم که هر آنچه زیاد مصرف شود خطراتی راهم در برخواهد داشت. برای افراد گرم مزاج مصرف مداوم آن توصیه نمی شود.عطش را زیاد و باعث افزایش حرارت بدن میشود و سردرد می آورد.

    خرید کشک موسیر اصفهان

     

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]مصرف به اندازه کشک با موسیر باعث افزایش پروتئین وکلسیم مورد نیاز بدن می شود و استحکام استخوانها را در بر خواهد داشت.[/box]

    نحوه فروش اینترنتی کشک موسیر

    اصفهان از جمله موقعیتهای جغرافیایی را دارد که عرضه مستقیم کشک موسیر و دیگر نمونه کشک های گیاهی را برعهده دارد.فروش اینترنتی این نمونه ها مسیر خریداران عمده این محصولات که در شهرهای دورتر از اصفهان هستند را،راحت تر نموده که خرید عمده با قیمت مناسب تری را تجربه کنند.

    خریدکشک موسیر و دورنگ

    قیمت انواع کشک ایرانی

    علاوه بر تولید کشک موسیر،ما شاهد انواع کشک دورنگ،کشک پونه،کشک زیره و…هستیم.که که همگی با قیمت کارخانه ای به بازار ارائه می شوند.شما با تماس با واحد فروش اقدام به سفارش عمده کشک مورد نیاز خود می نمائید.

     

    منبع:کشک ایرانی

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای