کشک قره قروتی ۱۰ کیلویی وسوسه انگیز

کشک صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانیم:

  • کشک قره قروتی یک محصول شناخته شده در میان تولید کنندگان و خریداران کشک است. دلیل این شناخت را می توان تقاضای بالا در بازار به حساب اورد.

    شاید برای شما این سوال پیش بیاید که کشک قره یا کشک دورنگ هر دو نمونه یکی هستند یا اینکه با هم فرق دارند؟

    کشک قره نمونه ای جدید از کشک می باشد. این محصول، از ترکیب میزان مشخصی، کشک و قره قروت تولید می گردد. یک نمونه کشک جدید، که به رنگ قهوه ای روشن می باشد. این نمونه کشک قره دارای طعم ترش و ملس بوده و طرفداران خاص خود را دارد.

    اصولا طرفداران این نمونه کشک قره شرق کشور می باشد. هرچند که در همه ایران کشک یک خوراکی تنقلاتی جذاب برای همه قشر و همه نوع مزاجی بوده و هست.

    کشک قره چگونه درست می شود؟

    در تهیه کشک قره همانند خود کشک و قره قروت صبور باید بود. تهیه چند مرحله ای و مراقبت از نحوه میکروب زدایی در مرحله قالبگیری از نکات مهم تهیه کشک و قره قروت محسوب می شود. بعداز مرحله تهیه ماست و گرفته شدن کره آن ماست را دوغ کرده و در حوضچه هایی که سراسر از پارچه های نخی و صافی ها  هستند قرار می دهند تا خمیر کشک بدست بیاید.

    نمک از مواد افزودنی کشک می باشد که به جهت جلوگیری از فساد کشک به آن اضافه می شود. نمک بعد از خشک شدن کامل کشک از آن خارج می شود.

    کشک قره قروتی

    در مرحله خمیر کشک آن را با قره قروت به نسبت مشخصی اضافه کرده و سپس در دستگاه قالب گیری قرار می دهند و به صورت گرد و رشته ای و … تولید می کنند.

    کشک قارا را از کجا تهیه کنیم؟

    کشک را به دلیل اینکه یک ماده غذایی است باید با نهایت دقت و بهداشت و حفظ کیفیت تولید کنیم. به همین منظور این نمونه محصول ما را بهتر است از این اماکن تهیه کنید.

    • فروشگاه های بزرگ لبنی محلی و بهداشتی
    • سوپر مارکت های شهری دارای یخچال
    • تولید کنندگان بزرگ کشک بهداشتی

    خواص کشک قره 

    انواع کشک تمامی خواص لبنی را دارا می باشند. کشک قره نیز مانند سایر کشک ها از خواص بالایی برخوردار است. برخی از خواص کشک که از آن ها بی خبر هستیم عبارت است از:

    1. هضم بهتر غذا
    2. عدم یبوست
    3. کم کردن استرس
    4. کم شدن دل درد
    5. رفع حالت تهوع

    فروش کشک قره به قیمت کارخانه

    کشک قره از نمونه کشک های تولیدی در کارخانه های صنعتی محسوب می شود. این نمونه کشک، در بازار مشتریان مخصوص به خود را دارد.

    فروش کشک قره با قیمت کارخانه از طریق فروشگاه های آنلاین و سایت های معتبر در این زمینه امکان پذیر است. مجموعه کشکینو می تواند انواع کشک خشک و نرم و همچنین انواع قره قروت محلی و کارخانه ای را به مشتریان ارائه نماید.

    بهترین کشک

    کلام آخر:

    کشک متنوع ترین تولیدات را دارد. یکی از انواع کشک تولید ایران کشک قره است. برخی این کشک را با کشک دورنگ اشتباه می گیرند.

    این دو نمونه کشک، ترکیبی متفاوت دارند. کشک قره در خمیر خود قره قروت دارد در حالی کشک کشک دورنگ کشک و قره قروت جا از هم است.

    حفظ سلامت کشک بسیار اهمیت دارد. پیشگیری از آلودگی در زمان تولید، و نحوه عرضه، دو عامل اصلی حفظ کیفیت و سلامت کشک می باشند.

    کشک علاوه بر خواص لبنی، خاصیت هایی نظیر: کمک به هضم غذا، رفع یبوست، پاکسازی بدن و … را دارا می باشد. با توجه به اهمیت این محصول غذایی، خرید کشک از ماکز معتبر توصیه می گردد.

    سوالات متداول:

    •  این محصولات از چه حجمی عمده محاسبه می شود؟

    کشک قره قروتی به عنوان یک کشک تنقلاتی از حجم ۱۰ کارتن به فروش عمده می رسد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    پیمایش به بالا