قیمت کشک کارخانه ای

قیمت کشک کارخانه ای به صورت خرده و عمده فروشی

  • قیمت کشک همواره از دقدقه های خریداران ، بنکداران و فروشگاههای بزرگ میباشد.نوسانات قیمت محصولات این روزها باعث شده تا قیمتی ثابت و معمول را نتوان پیدا کرد. به همین منظور ما برآن شدیم که تا رنج قیمتهارا برای راحتی مشتریان در سایت کشکینو در اختیار شما قرار دهیم.

    خریدبهترین کشک کارخانه ایی

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]رنج قیمت کشک ها در خرده فروشی با کیفیت متوسط رو به بالا از۱۲۰۰۰ شروع میشود و نهایتا کشک درجه یک کارخانه ایی به مبلغ ۲۰۰۰۰هزار تومان می رسد.[/box]

    کشک کارخانه ایی چیست

    شاید برای مشتریان کشک،این سوال پیش بیاید که کشک کارخانه ایی یا صنعتی به چه معناست؟! آیاکشک ها که دارای مواد افزودنی هستند سالمند!؟ چه مواد افزودنی به کشک اضافه میشود؟!

    به تمام مراحل تهیه کشک که از تهیه شیر به ماست شروع میشود و بعد از آن با دستگاههای مکانیزه و بدون دخالت دست انسان به صورت مستقیم، کشک بدست میآید را کشک کارخانه ایی یا صنعتی میگویند. طی این فرآیند به کشک آرد و یا نشاسته زده میشودکه هردو مورد از منابع طبیعی و قابل استفاده مردم هستند و دارای خواص بیشمار که از خواص نشاسته می توان به :

    • نرم کننده گلو، سینه و سرفه
    • در مان خونریزی سینه
    • لاغر کننده و سیر کننده
    • تسکین التهاب
    • چنانچه با زعفران حل شود برای نیش حشرات سمی مفید است.

    خرید بهترین کشک کارخانه ای

     کشک و قره قورت کارخانه ای ما

    این کشک ها دارای نمونهای متنوعی هستند

    1. کشک ساده گرد
    2. کشک پونه ایی
    3. کشک موسیر
    4. کشک قیفی
    5. کشک خامه ایی
    6. کشک چهار گوش
    7. کشک دورنگ
    8. قره قورت گاوی

    خوشبختانه ما توانستهایم رضایت مشتری را در تولید و ارائه کیفیت عالی به مشتریان ثابت کنیم. به همین منظور شما می توانید برای نمونه یکبار محصول مارا امتحان کنید.

     خرید عمده این محصول به چه صورت است

    شما می توایند برای خرید از طریق راههای ارتباطی ما در شبکه های اجتماعی و یا به صورت مستقیم با واحد فروش ما تماس گرفته و سفارش خود را به سرانجام برسانید. رنج قیمت محصولات را در اینجا می توانید مشاهده نمایید.

     

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای