بزرگترین تولید کننده کشک مایع سنتی

کشک مایع سنتی

آنچه در این مقاله می خوانیم:

  • کشک مایع سنتی در مقایسه با کشک های صنعتی خواص بیشتری دارند. عموما مردم شیر و ماست را منبع کلسیم می دانند ولی غافل از این هستند که کشک ها دارای مقادیر بسیار زیادی از کلسیم می باشند. کشک ها به دو صورت جامد و مایع به بازار عرضه می شوند. کشک های مایع مقداری آب و رطوبت داشته و مواد مغذی زیادی دارند.

    طرز تهیه کشک مایع سنتی

    همان طور که می دانید کشک ها یکی از فرآورده های لبنی بوده که از شیر بدون چربی و یا دوغ به دست می آیند که تمامی آب های موجود در آن گرفته شده و خشک می شود.

    کشک های سنتی مایع حاصل سایش و رقیق نمودن کشک خشک می باشد. این کشک ها قابلیت نگهداری بالایی داشته و خواص خود را از دست نخواهند دادکشک مایع سنتی

    تفاوت کشک سنتی با کشک صنعتی

    در شیوه صنعتی به روش های تغلیظ صنعتی و یا جوشاندن، این کشک به دست می آید. زیاد شدن اسیدیتیه و دیگر ترکیب های موجود در ماست غلیظ شده به ماست طعم خاصی می دهد و باعث تبدیل آن به کشک می گردد. افزودنی هایی نیز جهت تنظیم اسیدیتیه به کشک افزوده شده و که باعث کاهش PH کشک می شود.

    ولی کشک سنتی در زیر نور خورشید به دست می آید. گرمای آفتاب باعث غلیظ شدن کشک شده و با تغییر پروتیٔین شیر مزه کشک ترش می شود.

    ارزش غذایی کشک مایع سنتی

    • کشک مایع سنتی سرشار از کلسیم می باشد که مصرف آن برای بدن بسیار مفید است.
    • افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، بهترین راه تقویت سیستم ایمنی بدن این افراد مصرف کشک می باشد.
    • مصرف کشک برای کودکان و خانم های باردار و شیرده بسیار مفید می باشد.کشک مایع سنتی

    قیمت کشک مایع سنتی

    کشک های مایع به دلیل آماده بودن طرفداران زیادی داشته و خریداران زیادی را در بازار دارد. این کشک ها در گرم های مختلف و در بسته بندی های گوناگونی به بازار عرضه شده است. این محصول پرخاصیت دارای قیمت ثابتی نبوده و قیمت آن همچنان در حال نوسان است.

    جهت اطلاع از قیمت بروز کشک مایع سنتی می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما مرکز فرشو ما تماس حاصل نمایید.

    خرید عمده کشک مایع سنتیکشک مایع سنتی

    نحوه تهیه کشک ها بر خاصیت آن ها تاثیر زیادی دارد و با توجه به این که از دسته مواد غذایی محسوب می شود باید از فروشگاه ها و سایت های معتبر خریداری شده تا از بهداشتی بودن آن مطمیٔن شوید. در صورتی که کشک مایع سنتی را به صورت عمده خریداری کنید از نظر قیمتی برای شما به صرفه تر خواهد بود.

    بزرگ ترین تولید کننده کشک مایع سنتی

    کشکینو یکی از بزرگ ترین تولید کننده کشک مایع سنتی در ایران می باشد. این شرکت تمامی محصولات لبنی را به صورت کاملا بهداشتی تهیه کرده و به صورت عمده در اختیار فروشندگان عزیز قرار می دهد. کشکینو از برندهای معتبر در بازار بوده که محصولاتی بسیار با کیفیت لبنی را تولید می کند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    پیمایش به بالا