بازار داغ کشک و قره قورت

بازار داغ کشک و قره قروت ایران در اصفهان

  • بازار داغ کشک وقره قروت را می توانید با به روزترین اطلاعات این سایت دنبال کرد.کشک و قره قروت از جمله تنقلات خاص ایرانیان است که خاطرات کودکی ایرانیان را زنده میکنند.مصرف کشک درغذاهای سنتی ایران نشان از قدمت دیرینه این لبنیات ترش و ملس میدهد.

    بازار داغ کشک و قره قورت

    کشک و اصفهان !

    اصفهان همواره به دلیل موقعیت جغرافیای که دارد باعث شده همواره بهترینها در این منطقه جمع شوند و به کسب و کار بپردازند. از همین روی لبنیات و علی الخصوص کشک یکی دیگر از این موارد میباشد که جایگاه عالی را برای خود در این صنعت ایجاد کرده است.

    رشد کارخانه های کشک و قره قورت در این استان نشان از استفاده روز افزون این ماده غذایی در بین مردم اصفهان و استانهای همجوار میدهد. تا حدی که شاهد پخش از اصفهان به شمال و شرق ایران میدهد.

    بازار داغ کشک     بازار داغ کشک

    چه نوع کشک های در اصفهان تولید میشود

    در اصفهان با توجه به سلیقه مشتریان کشک ها به چند نمونه تقسیم می شوند.

    1. کشک ساده گرد
    2. کشک ساده چهار گوش
    3. کشک قیفی
    4. کشک موسیر
    5. کشک پونه ای
    6. کشک دورنگ
    7. کشک خامه ای
    8. کشک مایع

    کشک گرد سفیدبازارکشک و قره قورت داغبازار کشک و قره قورتبازار داغ کشک

    در حال حاضر بازار کشک قیفی بسیار پررونق و فروش این محصول بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.همواره کشک قیفی در سه اندازه متوسط ،بزرگ و کوچک تولید می شود.نمونه متوسط آن در بازار،مشتریان زیادی راجذب نموده است. که همین امر باعث شده در اصفهان رقابتی برای تولید بهتر این محصول همواره برپا باشد.

    چه قره قروتهای در اصفهان تولید میشود

    1. قره قروت گاوی
    2. قره قروت گوسفندی
    3. قره قروت بز

    بازار داغ کشک و قره قورت

     

     خرید و فروش کشک و قره قروت اصفهان به چه صورت انجام دهیم؟

    کشک و قره قروت از جمله تنقلات خاص ایرانیان است که خاطرات کودکی ایرانیان را زنده میکنند.مصرف کشک د غذاهای سنتی ایران نشان از قدمت دیرینه این لبنیات ترش و ملس میدهد. سایت ما توانسته این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه با کیفیت مورد نظر مشتری به بازار معرفی کند. چنانچه اطلاعاتی از نحوه خرید ویا فروش از طریق این محصولات را دارید میتوانید با کارشناس ما ارتیاط بگیرید.

     

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای